Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Jenny - 25 oktober 2009 09:58

När jag var hemma hos en kompis häromdagen kom det fram att det var HON som lånat min bok "Martina koden" av Martina Haag. Om du inte har läst den Så bara MÅSTE du läsa den. Jag skrattar så jag tjuter. Har läst den förrut, för många år sen. Men min ärthjärna verkar ha förträngt precis allt. Så nu läser jag den igen. Filip har fått tvångslyssna på flera kapitel. Han har försökt höra vad jag läser samtidigt som jag kippar efter luft. Han har inte skrattat LIKA grovt. Men det kan bero på att han bara hör vartannat ord..


Igår sydde jag och Felix monster hela dagen. Finns bilder på www.rumforsmakryp.bloggplatsen.se om ni skulle vilja se. Himlans kul. Vi kommer nog sy monster hela nästkommande vecka. Sen ska vi beställa lite Ugly dolls också. Dom är fantastiska.


Jag har gåt ner ett kilo. Inte tio.. Men ett heeeelt kilo. Jag är glad för det lilla... Detta ska firas med Biobesök. Vi ska gå på "Upp" hela familjen, utom Hilda förståss. Gissa om jag kommer äta choklad.. Japp!! Så imorgon har jag säkert gått upp mitt kilo igen.. Tror jag ska gå in till stan medans resten av familjen åker bil. Jag får inte glömma bort att jag är en hurt morsa..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards