Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Jenny - 15 oktober 2009 22:09

Små bebisar bajsar lite, större bebisar bajsar lite mer. Heffaklumpar bajsar som riktiga män.


jenjen

Av Jenny - 15 oktober 2009 12:44

Nu har jag gått så där as långt igen. HELA vägen in till stan. Ni kan snart börja kalla mig Vanna  Rosenqvist.. Hilda har fått ta del av naturens fantastiska dofter ( krrrräääääääk, sån snack får mig att spy ). Först gick vi till dagis under STRESS. Felix är i en soft Alfons ålder. Han ska BARA. Jag blir Galen. Ska den där åldern ALDRIG gå över??? Hans pappa är iofs i den fortfarande och han är 36. GUD, hjälp mig..

På dagis fick Hilda alltså inandas lite snorungar. Sen fortsatte vi promenaden genom den sk skogen, förbi hästhagarna. Men då hade Hilda somnat för längesedan. Antar att hon njöt av dofterna i sömnen.. Vi fortsatte genom hästhagarna, ut till stora vägen. Hon fick då njuta av avgaser, svettiga byggarbetare. Tonåsrkillar i gymnasieålder njöt hon av när vi gick för bi bygg skolan.. Sen njöt hon av citytraffiken mm. Lyckans unge som fick njuta så mkt. Hon sov som en stock hela vägen..


Sen köpte jag en stegräknare som jag skulle gjort igår.. Satte på mig den direkt. Efter en runda på stan hade jag gått 3000 steg.. Alltså måste det vara en miljon steg in till stan. Hujeda mig vad smal och smärt jag skall bli, om typ tre år..


jenjen

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards