Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jenny - 28 oktober 2009 10:39

Bara tre veckor kvar tills jag fyller trettio...


Nr ett på listan är så klart en asmega vältrimmad tajt kropp. Utan hängfläsk och celluliter ( hur det nu stavas..) Men det kan jag tydligen inte önska mig utan måste fixa själv..SUCK!!


Här är min asmegafeta önskelista.

( Hoppas Filip vinner några miljoner typ i morgon..)


*Jag önskar att Filip vann as många miljoner kronor.. eller dollar det spelar ingen roll. Går ju att växla in.

*Jag önskar att mamma vann as många mega miljoner kronor ( eller dollar ).

*Jag önskar att JAG vann as många miljoner kronor ( eller dollar ).

  

*Jag har fått en sån här i för tidig födelsedagspresent.. men skulle så gärna vilja ha en till.. Gärna två. Kostar baaaara 2500:-/ st


  

*Detta skulle jag vilja ha i matrummet.. Bill från Mio ca 7000 spänn..


  

*Detta vill jag ha i köket.. Becky matbord från EM. Ca 3000:-


           

*Till bordet i köket vill jag ha dessa svarta skalstolar från www.furniturebox.se har för mig att dem kostar 750:-st.



  

*En soffdel till till soffan, den ska stå som fristående fåtölj.. 4000:- på Ikea


  

*I soffan vill jag ha en svart kudde från svenskt tenn. Tyget kostar typ 700:-/ meter.. www.svenskttenn.se


  


*Och en sån här i vitt förståss. Skulle passa mig perfekt:) Ca 10 000:-


När Gud skapade mig glömde han bort att jag skulle bli miljonär.. Vilken miss;)

Nu kanske Dammsugarkillen fattar att vi inte kan köpa en dammsugare för 40 000:-..

Just det!!!!!

*Jag vill ha en dammsúgare för 40 000:- också..


*Hade varit bra om det kom hem nån och körde all skit i garaget till tippen.


*Kanske tom att någon kom hit och byggde ett nytt altandäck.. Pappa!!! Det vill jag ha av dig. Kom hit och bygg ett altandäck åt mig... ( Jag vet att han inte läser detta ..typiskt..)


*Sen får det gärna komma en stengubbe som stensätter hela framsidan i supersnygga stenar. Samtidigt som en snickare smäller upp ett megasnyggt modernt staket. Ett högt.


( Jag måste byta jobb!!! Till nåt där man tjänar mkt mkt meeer ).


*Jag önskar mig högre LÖN! ( Undrar om jag skall skicka en länk till min chef?! )


*Förhoppningsvis får jag iaf ett fång med vita liljor och lite tid med min fantastiske man. Gärna ett biobesök med obegränsat med choklad som man inte kan bli tjock av, och som smakar som vanlig choklad.. Givetvis får JAG välja en film som är så där ASmega romantisk så man gråter lite på slutet. Men bara för att den slutar så lyckligt!!!!. Min underbara man genomlider filmen utan klagomål..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards