Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Jenny - 24 maj 2010 21:50

Jag trodde att min tävling skulle vara den lättaste i världshistorien.. Men det var den tydligen INTE. För det är inte en enda av er som gissat rätt.. Därför har jag valt att lägga ut alla svar och länkar (ni som hade länkat)  
 Kul att ni deltog.
Era tävlingssvar:
 
1.  Givetvis måste det ju vara dina fötter. Så snygga skor dessutom. Med tanke på de smala benen så var alternativen inte så svåra. Hihi.Caroline 
2. Jag gissar på nr 3, tittade på bilder på jessicas ben och de verkar mest troligt att det är hennes.
av Linda - Blivande 2 barnsmamma
 
3. Jag tror inte det e Filips... lite för kvinnliga för det.... Jag gissar på nr 3 
 
 4. Tror att det är Filips fötter, han vill nog känna på hur det är att gå i dina skor en dag (bokstavligen talat) av Jessie
 
 5. Jag tror att det är din karls fötter, han verkar inte banga för att klä ut sig och han har säkert en fin benstomme för att vara man så han ansåg att han lätt kunde klämma i föttrena i ett par schyssta skor, men frågan är om han kunde gå i dom.
Ha de bra å kram
av Sandra
 
 6. Jessicas fötter!!!Såklart .om jag känner DIG rätt så är klackarna för höga .Eller???
Varför jag skulle vinna,skorna skulle passa mej alldeles utmärkt.
Din mamma/KRAAAAM
 
7. Jag gissar på att det är dina fossingar. Varför? Jo för du verkar ha god smak o skorna är snygga, enkla och inte så stilettklackiga. (du ÄR ju lik mig) ;)
kramar
av Dansbandsfrun
 
Det rätta svaret  
  
 
Vad var då det rätta svaret?? Jo, transans fötter så klart..!!! Jag skulle väl aldrig för mitt liiiiv lägga ut mina egna äckelfötter..Det var kul att så många av er tyckte att han/hon hade så snygga skor och ben..Synd bara att inte mina var lika snygga..
 
Kram Jenny
 
 
 
 
 
 
 

Av Jenny - 24 maj 2010 18:38

HUR ska jag klara detta???? Jag har blivit beodrad att göra desserten till morgondagens grillkväll på jobbet... MY LORD!!!!! Vit choklad är det bästa jag vet.. MÅSTE tänka på broccoli och morötter heeeeela tiden..  


Ni som vill kan ju testa den hemma.. så kan ni ju berätta hur god den var sen....Eller så kan ni ta med den på chokladfesten..    


Favoritdessert som smälter i munnen serveras i glas. Vit chokladmousse

Ingredienser

8 port

2 dl Arla Ko vispgrädde
150 g vit choklad
1 ägg
1 dl Arla Köket Kesella kvarg
färska bär, t ex hallon eller blåbär

Gör så här

Vispa grädden. Smält chokladen på svag värme i vattenbad så att den precis bara smälter. Vispa upp ägget och tillsätt chokladen under kraftig omrörning. Rör ner kvarg och sist grädden. Häll upp moussen i små glas. Låt glasen stå i kylen ca 1 tim. Toppa moussen med bär.


Receptet kommer från Arla köket.


Jenny

Av Jenny - 24 maj 2010 18:13

Vi kom hem med 6.3 kilo choklad från Liseberg.. JAG har FORTFARANDE inte ätit en endaste liten bit. Jag har bara luktat lite.. Ändå har det lyckats försvinna typ 2 kilo choklad.. Man kan ju liksom gissa vem som tryckt i sig dom kilona..Nämner inga namn..så är det ingen som kan bråka med mig sen..


Alla ni som håller till i Örebro trakterna den 3 juni..kan se Filip som Elvis och Max som Jonny Cash.. på Stortorget. Det blir två konserter. En kl 18.30 och en 21.00..Tror jag det var.. Så nu kan ni börja vallfärda   .


Jenny

Av Jenny - 24 maj 2010 06:57

NU ska jag ställa en sån där knäpp fråga till er igen.. Det gäller toalettrutiner. Jag hade en diskussion med ettt par vänner för ett tag sen gällande toalettvanor.. Det visade sig att mina två polare inte kunde bajsa avslappnat i sitt EGET hem.. I rädsla för att deras sambo skulle höra plumset.. Jag blev givetvis chockad..

Själv hade jag kunnat utföra mina toalettbesök även om så självaste KUNGEN eller en hel armé stod brevid mig..


Hur har ni det??? Är ni rädda att folk ska höra plumset?? Eller skulle ni kunna ha en hel armé på toa, och ändå utföra era behov(precis som jag)??


Är det jag som är knäpp??


Jenny



Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards