Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Hjälp ang. toalettrutiner..

Av Jenny - 24 maj 2010 06:57

NU ska jag ställa en sån där knäpp fråga till er igen.. Det gäller toalettrutiner. Jag hade en diskussion med ettt par vänner för ett tag sen gällande toalettvanor.. Det visade sig att mina två polare inte kunde bajsa avslappnat i sitt EGET hem.. I rädsla för att deras sambo skulle höra plumset.. Jag blev givetvis chockad..

Själv hade jag kunnat utföra mina toalettbesök även om så självaste KUNGEN eller en hel armé stod brevid mig..


Hur har ni det??? Är ni rädda att folk ska höra plumset?? Eller skulle ni kunna ha en hel armé på toa, och ändå utföra era behov(precis som jag)??


Är det jag som är knäpp??


Jenny



 
 
Ingen bild

Kerstin

24 maj 2010 10:01

Jag var sån... men nöden kräver ingen lag och jag vande mej :0) Ska man dela hem och toalett resten av livet (!!) så får man nog vänja sej, eller?
Däremot går jag gärna själv på toa... inga ungar, kungar eller arméer... hehehe

Kraaam

 
princess charming

princess charming

24 maj 2010 16:39

Hej på dej. Såg att du också skrivit hos carola. Njae,..jag kan ha både man , ungar , mamma osv inne på toan , men HELST är jag ju själv. På jobbet är det en annan femma , då vill jag helst inte att någon ska vara i närheten av toan med risk för vissa ljudeffekter och med fara för annans liv vid besök efter :).

http://www.metrobloggen.se/princesscharming

 
sussie

sussie

24 maj 2010 16:44

ha ha knäpp är du inte men härligt underhållande är du :)
Njaaa jag kanske inte skulle klara av om Kungen stod där, men givetvis när barnen var små och inte lät mig uträtta mina behov så hade ju nöden ingen lag...
Kramar sussie
(ps min kollega asgarvade åt din kommentar du lämnat på min blogg ang. toppless) Som vanligt är du tokrolig

http://familymom.blogg.se

 
Ingen bild

Hilma

24 maj 2010 18:35

Ett tips för att "dölja" plumset, lägg toapapper i toan innan nr 2 :-)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

24 maj 2010 22:26

Hahahaha sjuk du e!!! Det har jag aaaaaaaaaldrig tänkt på ;)
Jo, NU efter 7 år kan jag gå på toan utan att bry mig fast med stängd dörr förstås. Jag kan inte ens fi** inför karln... Jag e skitlarvig!
kramar
ps. jag har en kompis som efter 12 år går in i sin garderob när hon vill fisa. Gissa hur gott dom kläderna luktar... hahahaha

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

26 maj 2010 10:55

Du tänker helt rätt. Tjejer inklusive mig själv är störda när man tänker så. Man pajjar ju magen för sjutton gubbar!

http://www.tabergaparlan.blogg.se

 
Ingen bild

Linda - Blivande 2 barnsmamma

26 maj 2010 14:01

Hehe, jag brukar göra nr 2 helst när min man inte är hemma. Skulle han vara hemma lägger jag papper i toan först precis som hilma där uppe skrev :P
Är han dessutom i rummet intill så brukar jag även sätta på vattnet i kranen precis när de "plumsar". Han har inte efter 4 år någon gång märkt av att jag har gjort nr 2 nr när han är hemma. Vår son på 2 år kan vara i badrummet eller att jag har dörren öppen om bara han och jag är hemma.

På förlossningen dock när jag hade diarre och spydde samtidigt i en påse stod mannen inne på toan med mig ett tag :P Men då hade jag ont och annat att tänka på :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards