Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Jenny - 3 maj 2010 23:26

Så här kul tyckte Hilda att det var med bibelstudier hos Gudmors Josse..     

  

Hihi...Nää hon var faktiskt bara trött..

Kram Jenny 

Av Jenny - 3 maj 2010 15:13

Om man vill göra något utöver det vanliga mammalivet.. Jag menar om man känner att allt bara går i samma spår, och man är sugen på en utmaning... Då kan jag VERKLIGEN rekomendera att åka tåg ca 5 timmar, med två barn.. Helst på en söndag..Då tåget är fullsatt.. HUR tänker SJ när jag bokar tre biljetter, EN vuxen och två barn 0-6 år..??? (det är så man klickar i..) Så får man sitt platser, två på ena sidan gången och en på andra sidan gången..???????????????? Är det ingen på SJ som har barn själva?? Dom har ju dessutom ingen aning om hur gamla mina barn är. Tänk om båda var typ ett år eller nåt..eller ännu värre TRE år....

 

Hilda har uppfört sig exemplariskt hela helgen..Dvs ända tills vi skulle åka hem till Örebro..DÅ var det nära att konduktören och övriga människor i vår vagn kastade av henne från tåget.. Felix spetsade det hela med att vara en sockerfylld 6 åring (inte jag som tryckt i honom allt..det har bjudits på fika vart vi än har kommit..JAG har dock avstått ALLT!!!!..Annars har Felix mest varit avundsjuk och önskat att han var liten och Hilda stor.. Så att alla skulle gulla med honom i stället.. Jag måste dock försvara alla som gullat med Hilda att dom försökt gulla/intressera sig för Felix också.. MEN han är inte så gullvänlig direkt.. Han såg till att smita förbi varenda kram som erbjöds..

Det har varit fantastiskt kul att vara iväg. Men också ganska skönt att komma hem igen.


Jag har gått igenom alla bilder vi tagit.. Hundratals.. Men dom får nog vänta tills imorgon.   

 

Ohh förrästen.. 8 kilo kvar tills det blir chocklad fest.. Hoppas ni är laddade. Kanske ska skynda på dom där sista kilona lite..Prommenera?? hmm, får fundera på det..

 

Kram Jenny

Av Jenny - 3 maj 2010 10:29

Såå då var den här fem dagars trippen över... Man kanske inte direkt är utvilda.. Men vad mkt kul vi har hunnit med. kopisar har vi dock inte hunnit med att träffa.. Men rent familjemässigt så tror jag vi hann med alla.

Det är inte så förfärligt långt kvar tills vi åker ner igen.. Det är bra.. Tiden går alldeles för fort.

Ska ordna med alla bilder bara , så lovar jag att lägga upp massor sen..

Hoppas ni haft en bra valborg.

Vi var inte iväg och kollade nån brasa.. Det hanns liksom inte med.. Men det var nog lika bra, för då sprang liksom inga barn in i elden av en slump.. Inga barn brända med andra ord:)


Kram Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards