Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Jenny - 25 maj 2010 21:08

Jag har precis kommit hem från jobbet.. Började jobba igår morse kl halv åtta.. Verkligen mastodont pass.. Därför känns det extra skönt när man får frågan: "Är du gravid?"


VERKLIGEN TOPPEN  

Av Jenny - 25 maj 2010 08:37

Det är så många av er som skriver att jag verkar vara så snäll och jätte rolig. Det tycker jag också att jag är..(inte alls självgod..) MEN det är inte sant.. Sanningen är att jag mest är bitchig och sur..


För längesedan när jag var 17 år, drygt tre år sedan alltså    ( egentligen 14 år sen..usch.. men det känns bara som tre år sedan!!) Var jag tillsammans med en kille som kallade mig för Lilla My. Det låter ju gulligt.. men han syftade på Lilla My i mumintrollen..INTE lika gulligt..


När Filip för nåt år sedan kom hem med en liten nyckelring i form av Lilla My fick jag kalla kårar..


Filip:- Du är ju lite som Lilla My..så jag tänkte den kunde passa dig..

Jag:- He....he....he.. åh tack vad snällt....  


Så det är väl bara att inse fakta..

Därför tänkte jag att vi kanske skulle smälla upp den här tapeten i hallen hemma så alla vet vad som väntar  


     

Lilla My finns att beställa på photowall.se



Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards