Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Jenny - 18 maj 2010 22:32

DÅ var jag där igen... JAG tänkte försöka delta i en tävling.. TROTS att jag inte brukar vinna något..Passa på ni också--

Tävla om denna

welcome

klicka in hos Fru sätterlund här .

 

Jenny

Av Jenny - 18 maj 2010 22:00

Äntligen har den omtalade boken kommit..

Nu kan ni kika in hos lite vanligt folk..


KÖP Styleroomboken..Klicka här och förboka boken för 199:-

It´s a must have  


Jenny

Av Jenny - 18 maj 2010 21:09

Ohh nu har jag skyndat mig allt vad jag kan för att hinna hem till ett av veckans VIKTIGASTE händelser..  DESPERATE HOUSEWIFES..Wohooooo...Tänka sig att hockeyn har förnuft att hålla sig till en annan kanal idag...


Återkommer ..


Kram Jenny

Av Jenny - 18 maj 2010 12:41

Fortsättning på Köpenhamnsresan..


Slutligen hamnade jag och Jessica på scen.. Kanske inte det bästa som hänt Danmark...Kanske inte det bästa som hänt min haka heller..

    

Jessica var en stjärna....som klippt och skuren för suuuuperstar yrket..

    

Publikhavet var kanske inte det största..... Försvarar oss med att det inte var så mkt folk ute på just den krogen.. Troligen av mkt förståeliga själ..

  


Så sprang vi på en Norrman... givetvis sjöng vi "Im in looooove with a fairytaaaaaaaail"..

 

Norrmannen bjöd förståss på ett stråksolo...Kan alla Norrmän spela fiol???


Sen hittade vi någon som var snäppet mer orange än oss...eller??!!

  


På vägen hem var vi yber oranga...Typ så här..

  och så här..  


Det var Köpenhamn i bilder... Nästa resa var Göteborg och Liseberg.. Den trippen var lite mer städad.. och artig...och barnvänlig..   


Forts. följer..


Kram Jenny



  

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards