Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Jenny - 22 maj 2010 20:25

Jag ska väl inte vara sämre än alla andra..så vi  kör en tävling. 1a pris är en veckas länkning till din blogg..


Det enda du behöver göra är att gissa vems dessa fötter är..och ge en motivering till varför du tror det..Om du har en blogg länkar du förståss till tävlingen.. Mest för att det är kul om MÅNGA deltar. Om du inte har en blogg kanske inte priset är så lockande...men du är förståss välkommen att delta iaf..Ära är också nåt att vara stolt över!! Rätt svar och bästa motivering vinner en veckas länkning via min blogg.. Jag länkar alltså till din blogg en gång om dagen i 7 dagar 

JAG är enfaldig dommare..Beslutet kan inte överklagas. Rätt svar och bästa motivering publiceras tisdagen den 25/5. Lycka till!!

 

  

 

Du får fyra alternativ..


Fötterna tillhör:

 

1. Det är förståss Jennys "mansfötter".. dom känner alla igen..

2. Det är Filips fötter. Han testar skor och kläder inför en ny figur han skall spela..

3. Det är Jessicas (min kompis i Köpenhamn) fötter, hon föddes med riktiga blad..

4. Jag vet inte.. det är säkert nån transas fötter..

 

Kram Jenny

Av Jenny - 22 maj 2010 15:31

Saker som retar mig skit mkt.. är när det går förbi ultra mega smala tjejer med barnvagn (som typ nu).. Hur kan dom vara skiiit smala och nyss ha klämt ut en unge?? För jag lovar det är inga tonåringar som sitter i vagnarna..

Verkligen super irriterande.. Undrar om man ska sätta upp en fet skylt.


Typ:


Smala tjejer med barnvagn ombedes att gå

någon annan stans!

 

Tack på förhand

mvh.

markägaren..

 

Eller är man för fräck då???

 

Dom kan ju faktiskt tänka lite på flodhästen som bor i huset. Som efter ett år fortfarande har 8 kilos övervikt..Hm så det så..

 

Jenny

Av Jenny - 22 maj 2010 15:09

Vi bor i ett litet radhus.. Ett jätte fult hus på utsidan. Men mkt bra på insidan. Det är mkt kvar att göra innan jag är nöjd. OM jag nu kan bli nöjd..(Filip tror inte det).. Filip tjatar dock om att huset är för litet. Det tycker förståss inte jag eftersom det är JAG som städar det.. Han har tajata i ett halvår (alltså sen vi flyttade hit) om hur mkt han saknar en källare. Jag har idiotförklarat honom.. Källare ger bara problem.. Det blir fukt samlar skit/annat skräp och måste dräneras.

 

Igår.. Gjorde vi ett ryck här hemma. Vi samlade ihop alla gamla möbler och annat krimskrams som stod och skräpade i garaget. Körde ut det till andet för att städa och fixa iordning inför sommaren.. Vi visste om att samma oväder som vi hade i Örebro dagen innan troligen skulle komma. Men vi inbillade oss att vi skulle hinna fixa allt innan regnet öste ner och blistarna skulle börja slå.. Vi trodde att vi skulle sitta inne i "landet soffan" (för den har vi kört dit igen) och mysa. Så blev det INTE!! Istället började det ösregna lagom tills vi kom fram och skulle lasta ut. Strömmen gick och haglet for ner som värsta pistol skotten.. Hagelkornen var för 17 stora som snöbollar..

 Sen hände det...

På landet HAR vi en källare.. för det är ingen vanlig stuga, utan ett pytte, pyttelitet 1 1/2 plans hus MED KÄLLARE...En satans källare..

Felix ville att jag skulle följa med honom ner på toaletten för han var lite mörkrädd och rädd att det skulle krylla av spindlar..

-Äch! sa jag...Klart det inte finns några spindlar..inga spöken heller.. 

Fast jag var förståss också rädd för att det skulle krylla av spindlar och koma massa spöken..

Vi klampade ner för trappan.. Felix satte sin fot på golvet och skrek:

-SHIT!!!!

Hjälp tänkte jag, en orm? en jättespindel från Australien?? Nää då.. Bara en helt vanlig översvämning....

VERKLIGEN TUR att vi har en källare..   

 

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards