Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Jenny - 17 maj 2010 14:38

Jag har tagit så himla mkt bilder i helgen att jag inte riktigt vet vart jag ska börja.. Men jag antar att jag får ta det från början..

(NU är det tydligen fullt hs på bloggplatsen så det går inte att få en en enda bild i inlägget.. INTE alls irriterande...dom kommer så fort sidan vill funka..)


På väg till Köpenhamn..

Tessan mötte upp Mig och Julio på tåget..Förstår inte att alla glädjs lika mkt som jag åt Julio??

    



Vi mötte upp Jessica och tog en shoppingtur på stan i Köpenhamn..

Prio på listan var att hitta ett par byxor till Tessan och nåt svart viktminskande plagg till mig.. OCH brun utan sol till mitt och Jessicas (enligt Jacob) grön/vita nylle..

    


Jessica hittade två par snygga byxor...NOOOOOOT!


Även Tessan hittade nåt snyggt och festligt..  


  


Jag provade en del kläder men hittade inget som gjorde mig smalare.. dock posade jag en del på Köpenhamns gator.. Det gäller att hålla in magen och pluta med läpparna..Har jag hört..

  


Så sprang vi på lite kändisar..i form av Batman och Spindelmannen.. eller??

  


Så här glad blev Jessica över att se mig..

  


Tessan var inte lika exalterad.. Det blev mer en ko spark..

  


ÄNTLIGEN fann vi det vi sökte... BRUN UTAN SOL..Vi köpte massor..

  


Jessica och Jacob bjöd på mat i deras lya i Roskilde.. Mkt mysigt..

  

Jacob och Jessica började looove kuddle mitt i maten.. ehhh....

  

Jessica glänser av brunutansol krämen... Jacob har typ hulken armar UTAN att spänna dom..

Jag blev sur och längtade efter Filip..

  


Jag och Jessica kletade in våra ansikten och armar med Brun utan sol servetter..Det var lite stressigt eftersom det skulle ta tre timmar innan man uppnåt den opptimala oranga fuskbrännan..

  


Men Ack vad snygga vi blev.. Ingen kunde liksom säga att vi var grön/vita längre.. Jacob undrade nog vad det var för Svensk psykbrud som kommit på besök..!? Jag menar det är kanske inte helt normalt att lyssna på Lasse Berghagen, Julio Iglesias och NOFX..(konstig blandning..)kleta in sig oranget och dra på sig Bridget Jones tosor/mormorstrosor upp till pattarna för att hålla in hängbuken..(tyvärr ingen bild på det)..

  


Tessan bangade fradagskvällen och åkte hem.. Vilken miss..Det var liksom då det hände..Alla galenheter alltså..


Vi gled in på Hard Rock café.. där var ganska dött.. Men vi hittade iaf en festlig drink som Jessica sörplade lite ur..

  

Killen brevid trodde tydligen att han skulle vara med på fotot...

Sen hittade vi Elvis tavlan och jag blev lite hemma nostalgisk igen..

  


Sen drog vi vidare till värsta sunkbaren.. Men dom hade iaf Kareoke..till Hela Danmarks stora förtret.. Vi skulle bara sjunga en liten sång.. Men, jag kan väl säga att vi blev kvar HELA kvällen..


Mina fördommar om Danskarnas klädstil besannades fullt ut..

  


Vi hann inte mer än in på den lilla puben innan Jessica hamnade i en duett..

  


Sen tog vi litre smygfoton.. som om den orange inte skulle synas..

  

Obs.. Kolla in Jessicas handlflator.. Hon frågade mig om jag hade tvättat mina händer efter brunutansol smörrjningen.. Undrar hur hon tänkte????

  

Kommer mer imorgon..


Hoppas ni haft en bra helg. Kraaaam Jenny





Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards