Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Jenny - 26 maj 2010 22:25

Hilda fyller snart ett år.. Helt sjukt hur fort tiden går.. Jag har länge klurat på vad man köper till en pytteliten tjej som har allt. Jag menar nu när man fått andra barnet har man ju mängder av leksaker kvar från första.. Det finns inte så mkt hon behöver..

Därför har jag bestämt att hon ska få en tapet och en bokhylla i födelsedagspresent (stackars barn tänker ni..) Men jag anser att det är bättre att göra klart hennes rum.

Jag vet precis hur tapeten ska se ut, (Det är viktigt att den funkar ihop med hennes väggelefant). MEN nu verkar det inte finnas en enda tapet som ser ut som JAG vill.. DÄREMOT hittade jag en as mega suuupper snygg tapet till köket.. (För visst har jag haft uppe den blommiga tillräckligt länge??!!) Varför är det så?? När man letar efter något specifikt hittar man inte det. Ist hittar man ALLT annat..


Tyvärr hittar jag ingen bild på den. Ångrar att jag inte tog med katalogen hem. Då kunde jag fotat OCH övertalat Filip om att vi VERKLIGEN behöver den..

 

Manipulationen startar NU!!  


Kom gärna med tapet förslag..


Jenny

Av Jenny - 26 maj 2010 15:41

Nagelklippning på Hilda:


Jag :- Filip..kan du hjälpa mig..

Filip:- Vad vill du att jag ska göra??

Jag :- Kan du underhålla henne så hon sitter still?!

Filip:- Hilda, Hiiiiiilda..(pratar med bebisröst) titta på papppa... (Filip sjunger) "Klappa händerna när du är riktigt glad...."

  

Ehh jaha.. Hur tänkte han nu????


Jag:- Jag klarar mig själv..



Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards