Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Jenny - 20 maj 2010 20:41

Många har frågat om vi vann mkt choklad på Liseberg.. Svaret är både ja och nej.. JAG personligen vann ingenting.. Jag brände 300 spänn på Geisha hjulet det första jag gjorde.. i väntan på att Filip åkte Balder (jag åker som sagt INGET!!)

Sen brände jag ytterligare 200 spänn på ingenting.. Felix var helt knäckt över att vi inte vann något.. Jag lugnade honom genom att tala om att hans mamma skulle vägra åka hem om vi inte vann något.

Filip.. gick och vann en nalle till Felix på ett tärningskasts försök. Sen gick han och vann stjärnvinsten på Geisha hjulet.. Då var vi alla mkt nöjda.. Ända tills vi gick förbi Marabou hjulet.. Då var vi bara tvugna att bränna en hundring där också.. Hela hundralappen på en gång. Då tog FELIX hem stjärnvinsten.. Vi beslutade oss för att gå mot utgången och åka hem.. Men så kom vi till Ballerina hjulet.. Jag hade en ynka tjuga kvar i byxfickan. Gav den till Felix så han fick spela en bricka.. och VIPS hade han dragit hem stjärnvinsten där också.. Lyckans unge..

  

  

  

Jag äter fortfarande inte choklad (helt sant..har inte tagit en enda bit!!vet dock någon annan som tagit desto fler..)....Jag är nästan inte alls sugen... Gaaaaaahh!!!

  

Övriga bilder från Liseberg..

     


           


Jag fann min Julio.. Det visade sig att vi hade något gemensamt.. LIKA stora händer.. Han är alltså min handtvilling (jag vet att jag har mans händer...)  Åhh Julio min Juuuuuuulio..

    

OBS!! Kolla inte så noga på kläderna.. Vet att det är en konstig mix.. Men det var såååå kallt.. Jag hade bara lilla vårjackan med mig.. Jag menar det är ju VÅR.. Tur att man inte mode bloggar..


Jag och Felix gick in i spegelhuset och gick i glaslaburinten..Det gick så här  

  

Man får inte skratta åt sina barn... men det var faktiskt kul. Det gick faktiskt bra.. det ser värre ut än vad det var  


Det var en fantastisk dag även om det var fruuuuktansvärt kallt.

 


Avslutar med en bild på Mc dreamy.. min alltså... Detta är Filips Bruce Willis look..PÅ RIKTIGT!! hehe.. Bruce at Liseberg liksom..

  



Kraaaam Jenny


Av Jenny - 20 maj 2010 08:06

Det är alltid lika kul att kika in på design online. Man blir liksom total köp/vill ha GALEN.

Därför är det så himla skönt att allt ligger precis i MIN prisklass  Men va 17.. Det kostar att ligga på topp..


box i box vit 146ponoq 3 miljo 146piniwini pi12 miljo 146


string pocket alla2 148hatrack drip 147gobble materia 5 146standby rod 146heirloom Arabbit 146bobles elephant4 146heirloom retro ellinor3 146blastation occhio all b 146minnie mae paper maze m2 146blastation boo all 146camilla all 146QUEENIE-BAMBINA 2 146


Alla bilder är lånade från www.designonline.se klicka in och njut.


Jenny

Av Jenny - 20 maj 2010 07:58

Äntligen har den omtalade boken kommit..

Nu kan ni kika in hos lite vanligt folk..


KÖP Styleroomboken..Klicka här och förboka boken för 199:-

It´s a must have  


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards