Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Jenny - 5 maj 2010 20:47

Dansbandsfrun undrade om min farmor faktiskt ägde en "Sex and the city" box..Svaret är NEJ!!(tror jag inte iaf). Nog för att farmor och farfar hänger med i svängarna..Bilderna är tagna hemma hos "Gudmors Josse"=ungdomen själv.


Jaaaaa, jag vet att min mamma ser ung och snygg ut... Men hon är skiiit gammal  Nä jag skojar det är hon inte..Hon är bara lyckligt lottad som fick en sååå fantastisk dotter som JAG (ja, kan vara en gnutta självgod).


Jenny

Av Jenny - 5 maj 2010 08:36

Hela resan dokumenterad..


Här har vi då mig.. Det är så härligt när Felix tar kort.. Han använder sig liksom av undervinkeln så man ser extra tjock ut...

        

Felix ritade en gissa vem bild..

  

Alla kan förståss se att det är Televinken..


Första anhalt var hemma hos mamma..

  

Sen åkte vi till Halmstad kusinerna..

         

Vi var en sväng hos tandläkaren.. Sa jag att jag inte hade några hål??!! Har inte varit där på 4 år.. Tandsköteskemamma var mkt stolt och kunde inte sluta tjata om detta.. TÄNK att jag faktiskt borstar tänderna...

Hilda var med hos tandläkaren.. Dom gullade dock mer med henne än vad dom gjorde med mig. Förstår inte varför..??!!

          

Hmm lite suddig..

Felix var inte med.. Han var med sin morfar på brandstationen och satt i alla brandbilar.. Får komplettera med bilder på det.. 


SEN... åkte vi till Helsinborg och hälsade på min Faster + man, och min farmor och farfar och Gudmors Josse/min kusin..

        

Hilda var Vääääääldigt förtjust i sin gammelfarfar.. Undrar om hon drog sig till honom för att det skulle framstå som att hon själv hade ganska mkt hår???


Hon satt även en stund hos Gammelfarmor:)

    


Vi spelade Fia.. Jag vann överlägset två ggr.. Sen tyckte inte jag att det var lönt att delta längre..

    

Sen gick vi till lekplatsen och hade spring tävling..

              

Behöver jag säga att Felix vann varje gång?!


Det var det.. På hemresan var inte alla barn lika väluppfostrade.. Så man satt inte direkt med kameran i högsta hugg..

Nästa Halmstadresa gör vi i Juni..


Kram Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards