Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Jenny - 21 maj 2010 10:59

Jag ska väl inte vara sämre än alla andra..så vi  kör en tävling. 1a pris är en veckas länkning till din blogg..


Det enda du behöver göra är att gissa vems dessa fötter är..och ge en motivering till varför du tror det..Om du har en blogg länkar du förståss till tävlingen.. Mest för att det är kul om MÅNGA deltar. Om du inte har en blogg kanske inte priset är så lockande...men du är förståss välkommen att delta iaf..Ära är också nåt att vara stolt över!! Rätt svar och bästa motivering vinner en veckas länkning via min blogg.. Jag länkar alltså till din blogg en gång om dagen i 7 dagar 

JAG är enfaldig dommare..Beslutet kan inte överklagas. Rätt svar och bästa motivering publiceras tisdagen den 25/5. Lycka till!!

 

  

 

Du får fyra alternativ..


Fötterna tillhör:

 

1. Det är förståss Jennys "mansfötter".. dom känner alla igen..

2. Det är Filips fötter. Han testar skor och kläder inför en ny figur han skall spela..

3. Det är Jessicas (min kompis i Köpenhamn) fötter, hon föddes med riktiga blad..

4. Jag vet inte.. det är säkert nån transas fötter..

 

Kram Jenny

Av Jenny - 21 maj 2010 09:59

Nu skulle jag vara så himla teknisk och lägga ut ett Filmklipp på Hilda när hon klappar händerna.. MEN då visade det sig att bloggen inte var lika hipp som jag.. Isf måste jag lägga ut klippet på You tube först.. Det kanske jag inte riktigt vill..

Därför blir det nu en vanlig trist bild.. Finns det nåt sötare än småbarn som precis lärt sig klappa händerna??

  

  


Idag ska vi enligt planerna åka ut på landet.. Frågan är om vi vågar med tanke på gårdagens oväder.. Jäklar vilket ösregn.. Himmlen VERKLIGEN öppnade sig. Jag har aldrig varit med om nåt liknande.. Åskan var inte heller och leka med..

Det var ju tom så att JAG blev skraj..  

Felix som hade övernattning på dagis var dock oberörd.. 


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards