Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jenny - 8 december 2009 16:50

Har framkallat två miljarder kort.. Det visade sig att min dator knäppat sig och kopierat allla korten.. Vilket innebär att jag istället framkallat 4 miljarder kort. Istället för dubbla kopior av varje bild har jag nu fått fyrdubbelt.. och på vissa femdubbelt. MEN jag har ju heller aldrig nekat till att jag är blond..


Nu kommer alla få varsitt fotoalbum i julklapp..Nää skojar.. Men jag kanske skickar lite udda julkort.


Kerstin: Gulligt sagt.. Dock är bilden från innan jag fick barn nr två... Där är jag nygravid med Hilda utan att veta om det..

Det var efter hennes födsel jag förföll och fick gråa hår...


Jenny

Av Jenny - 8 december 2009 00:12

I dag har jag armbågat mig fram.. Så fort Filip kom hem lämnade jag över ungarna..Nästan iaf... Han fick en halvtimmes sömn först, SEN tog han över vilddjuen. Jag meddelade Felix att nu skulle mamma ta en kort semester till övervåningen..

Jag städade en del. Sen kom jag på mig själv.. DET ÄR JU JUST SÅNT JAG INTE SKA GÖRA PÅ MIN EGENTID. Slutade genast plocka bland allt skräp. Inget mer städande.

Tappade upp ett bad, rakade benen, armhålorna, och bikinilinjen (inte för att jag är i nåt kroppsligt bikinitillstånd.. men ändå). Kändes himlans lyxigt. La en inpackning i mitt numera halvdöda, på gränsen till helgråa hår.. Virade in skallen i en stor handduk och kröp ner i badet. Vårt badkar står i tvättstugan.. Torktummlaren dunkade och tvättmaskinen väste. Jag drog för duschdrapperiet helt så jag bara kunde stirra in i det jättefula kaklet. Vet inte om jag tyckte det var så avkopplande..

Om jag hade hittat fotfilen hade det varit toppen. Då hade jag lätt kunnat minska fem kilo i vikt på mindre än fem minuter..

Mina fötter är det äckligaste som finns. Dom ser helt mögliga ut. Min fot terapeft, (lyxigt, låter som om jag har en helt egen,) säger att jag har överproduktion av hud på fötterna.. ÄCKLIGT!!Jag måste gå iväg med dom, typ helst igår.


När min minisemester var slut var jag hur fräsch som helst. Trimmad från överflödigt kroppshår. Mitt gråa hår var mjukt som sammet. (Fötterna dock rispiga och äckliga..)Hela kroppen insmord och mjuk, rena kläder, alltså inte en tendens till att lukta barnspya, kiss eller bajs. Inget inkletat barnkräk i håret..Jag gjorde en hand peeling (har äckliga händer också, MANS händer), sååå skönt. Älskar egentid!!!!!

Nu får jag passa mig så jag inte blir på smällen när jag går och lägger mig...Med tanke på hur fräsch jag är;)


God natt,

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards