Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Snabbis, mer sen..

Av Jenny - 8 december 2009 16:50

Har framkallat två miljarder kort.. Det visade sig att min dator knäppat sig och kopierat allla korten.. Vilket innebär att jag istället framkallat 4 miljarder kort. Istället för dubbla kopior av varje bild har jag nu fått fyrdubbelt.. och på vissa femdubbelt. MEN jag har ju heller aldrig nekat till att jag är blond..


Nu kommer alla få varsitt fotoalbum i julklapp..Nää skojar.. Men jag kanske skickar lite udda julkort.


Kerstin: Gulligt sagt.. Dock är bilden från innan jag fick barn nr två... Där är jag nygravid med Hilda utan att veta om det..

Det var efter hennes födsel jag förföll och fick gråa hår...


Jenny

 
 
Ingen bild

Kerstin

8 december 2009 17:50

Aha.. då ser det illa ut för min del med nu då?! ;) Jag kommer få gråa hår tidigt..... fast jag borde fått en hel peruk då min äldsta är ett yrväder som klättrar på väggar o river inredningen i affärer o liknade... ;oP
Får väl vara tacksam för färgningsmedel...

 
Ingen bild

Kerstin

9 december 2009 09:40

Kom på det! Du behöver inte publicera de här om du inte vill! :D

 
Ingen bild

Kerstin

9 december 2009 13:57

Hahaha! Vet inte om det jag skrev innan det medelandet kom fram *skratt*

Jag frågade vad du hette på styleroom men sen kom jag ju på det ;)

Så det kan bli ibland...

 
Alexandra

Alexandra

9 december 2009 16:31

Hi,hi..jag skulle ha blivit helt skogstokig omdet hände mig.Jag skulle beställa ifrån H&M en massa barnkläder och där hängde datorn sig,blev typ 3 dubbelt av allt utan att jag visste det.Som tur var så ringde jag in och tänkte ta beställning per telefon för jag trodde inte attdet hade gått igenom.Så då upptäckte vi den gigantiska beställningen.Men hon som var på kundtjänst sa att de skulle ha ringt å frågat om jag skulle ha så mkt av varje.det var ju snällt.
Måste bara säga att du skriver så kul och underhållande och jag följer bloggen varje dag.

http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards