Alla inlägg den 2 december 2009

Av Jenny - 2 december 2009 18:27

Här kommer tipspromenaden från perukfesten. VISSA hävdar att jag har svarat fel.. Men jag tycker nog ändå att jag är den som borde veta bäst..


Fråga 1

 I vilken stad är Jenny född??

1. Helsingborg

x.Halmstad

2.Född?? Hon kom med storken


Fråga 2

Hur gammal var Jenny när hon flyttade från sin födelsestad?

1. Hon flyttade aldrig från sin födelsestad.

x. 21 år, hon flyttade till Tidaholm för att plugga.

2. Tre månader.

 

Fråga 3

Vem är Jennys stora Idol i livet?

1. Lasse Berghagen

x. Bruce Willis

2. Patrik Dempsy


Jaa, jag erkänner att detta var en kuggfråga. Lasse B är en stor Idol. MEN det känns som att Bruce är aningen coolare..


Fråga 4

1. När Jenny fyllde 20 år fick hon inte ett presentkort till systemet av sin klasskamrater. Varför??

1. Hon var nykterist under en period.

x. Dom trodde att hon hade problem med spriten..

2. Hon ville hellre ha en Lasse Åberg tavla till sin samling.


Ja! vissa av dom trodde faktiskt det.. Trots att dom inte såg mig dricka en enda gång..Jag hade berättat om min dåvarande pojkväns pappa som var dyngalkis.. Hade uttalat mig om att det var dumt att dricka på skolorådet eftersom det var total förbjudet.. Man fick tom skriva på papper att man skulle avstå alkoholhaltiga drycker. Sa även att man faktiskt inte visste vad folk hade för bakgrund.. Det tolkade hon som att JAG var alkis.. Lite lustigt faktiskt.. Jag fick en Lasse Å tavla. Blev så där glad för den..


Fråga 5

Hur många ggr har Jenny flyttat sen hon träffade Filip?

1. 6 ggr

x. 8 ggr

2. 10 ggr


Här hävdar folk också att jag har fel.. När jag träffade Filip bodde jag i en etta, sen flyttade vi hem till honom, sen köpte vi hus, sen hyrde hans företag ett hus åt oss, sen köpte vi ett annat hus, sen flyttade vi tillbaka till Örebro till en hyresrätt, sen köpte vi lgh, sen köpte vi hus igen..

jaa då måste jag ju erkänna att jagfaktiskt hade fel.. Vi har flyttat 7 ggr. Jaja, ingen är perfekt!


Fråga 6

Denna frågan är hemlig. Så den kan jag inte skriva. Ni får veta tids nog. Jag är inte på smällen.


Fråga 7 a

Vad får Jenny att kräkas?

1. majs och sparris

x. gröna ärtor och majs

2. spenat och morötter.


Fråga 7 b

Varje år i början av december storbråkar Jenny och Filip. Vad är det dom bråkar om?

1. om det skall hängas upp julbonader eller inte.

x. Vilket julpynt som ska plockas fram.

2. Hur mycket julklappar dom ska köpa.


Fråga 8

Vad är Jenny egentligen utbildad till??

1. Ingenting

x. Teckenspråkstolk

2. Fritidsledare



Jaa, så är det faktiskt. Jag är inte utbildad till nånting. Även om jag kan nästan allt! I princip alla trodde att jag var tsp tolk.. Jag visste att dom skulle tro det. Jag har läst teckenspråk i två och ett halvt år. Men jag är inte yrkes utbildad.

4 st visste vad jag var utbildad till.. Känner mig som Chandler i vänner. Men imponerande att majoriteten tror att jag är tsp tolk:)


Fråga 9

Hur många fler barn vill Jenny ha?

1. Om hon får skära ut dom kan hon skaffa hur många som helst.

x. Inga fler. Hon vägrar bli så här tjock igen.

2 en till är lagom.


Det är inte bara för att man blir tjock (även mina fettceller verkligen lever loppan). Men jag tycker att det räcker så här.. Men om det skulle hända en olycka..DÅ får dom skära ut den.


Fråga 10


Vad är Jennys fullständiga namn?


Sorry det är så fult så den här hoppar vi över:)



Fråga 11

Vad har Jenny lärt sin lillebror för livsviktiga saker?

1. Shoppa och dricka sprit

x. Prata i telefon och spendera pengar på onödiga prylar.

2. Cykla och simma


HUR kan man svara fel på denna. Det finns ju bara två saker som är livsviktiga utav dessa alternativ..


Fråga 12

Vad borde Jenny egentligen hetat enligt henne själv?


1. Jenny I love Lasse B

x. Jenny Slöfock

2. Jenny Effektiv


Här blev Jessica GALEN. Hon tyckte absolut att det var nr 1.


Lotta och Jimmy 6 rätt

Hille och Jessica 7 rätt

Annica 7 rätt

Sofie och Lille Filip 9 rätt ( lille bror )

Johanna 6 rätt

Tessan och Jacob 8 rätt ( impad med tanke på att jag aldrig träffat Jacob..)

rebecca och Niklas 11 rätt( Niklas, min HEL bror )

Mathilda och Emelie 4 rätt ( detta är mina systrar...)

Marcus och Johan 4 rätt

Magnus 5rätt

Sofia 5 rätt

Peter (tror jag) 6 rätt


Lille Filip hade haft alla rätt om han svarat ärligt men han var rädd att jag skulle bli sur:)



Jenny








Av Jenny - 2 december 2009 13:30

Svar till Madde-

Tack, vad kul att gillar bloggen;)

Jag må vara trög men jag fattar inte vad du menar med lamellerna.. Jag har kortat stången och tagit bort ca tio st vepor. Sen är dom förståss kortade i längden... Menade du att dina var för breda??

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards