Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jenny - 14 december 2009 18:44

Nu blir det lite intimt..

Igår när vi gick och la oss. Sa Filip:

-E´det inte dags att sätta in en spiral snart??

Han har tydligen tröttnat på avhållsamhet..

- Jo om dom söver mig när den ska in..Svarade jag samtidigt som jag fick stå päls på ryggen. Har nämligen hört hur det går till. Sist jag satte in en var jag sövd pga av andra orsaker, då slog dom två flugor i en smäll. Himla bra!!

Jag föreslog att Filip kunde klippa sina sädesledare eller vad det heter. Han protesterade inte. JAG vägde fördelar mot nackdelar.. OM vi skulle vilja ha en sladdis som heter Svante när jag är 45 år, då går inte det. Fast det kanske är lika bra. Man kanske skulle kunna adoptera en isf.


OM Filip skulle vara otrogen skulle han kunna vara det hur mkt som helst utan att behöva oroa sig för att tjejerna ifråga skulle bli på smällen. Då blev jag sur och tyckte det var en dålig ide´. Men så kom jag på att det är ju bättre att dom inte blir på smällen, än att det ska finnas en hel hög med oäktingar, som knackar på dörren om 20 år och kräver underhåll. 20 stycken vuxna Filipbarn (givetvis skalliga Fridolf liknande allihop) som blivit försummade genom åren, som kräver att få vara med på julafton. NEJ TACK! Han kan nog kapa snorren ändå.


Men sen började han pladdra massa dumt. Det var inte förrän IDAG jag kom på hur dumt det var.

Han sa:

- Tänk OM det skulle hända ens familj något.. Om ni skulle råka ut för en olyka och jag blev ensam kvar..Då skulle man aldrig mer kunna skaffa familj..

- Näää svarade jag förstående..Fy vad hemskt.

MEN VADDÅ??!! Om vi skulle försvinna skulle jag givetvis vilja att han var lycklig. ENSAM och lycklig. kapad och lycklig, helst helt utan en fungerande snorre.


Skulle jag och mina stackars barn sitta i himlen och trängas på ett moln och vänta in deras far som skulle leva tills han blev hundra bast..När han sen väl stod vid Pärleporten och knackade på, skulle vi ta emot honom med öpnna armar. Bara det att bakom honom traskar en ung hot blondin med stora bröst och tre ungar i släptåg..

NÄHE!!! nu är det minsann jag som bokar tid för kapning!!!


Klipp klipp;)


Jenny

Ps. Idag har jag hotat Filip att göra slut om vi inte köper en kungsgran..han kanske drar. Då sitter jag här ensam i jul med en barrlös gran.. Ds.

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards