Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jenny - 22 december 2009 21:11

Tro det eller ej men imorgon blir vi fler..Den här lilla tussen flyttar in hos oss..

  


Felix vet ingenting. Meningen är att pappan i familjen skall bygga en utebur. Måste byggas isolerad utebur. Den får dock bo inne under den värsta kylan, eller tills Filip reagerar dödligt på den...Nä, men till våren..  Visst är hon söt. Tydligen heter hon NINA. Men det går ju inte. Felix ska få döpa om henne. Antar att det blir Pryttibajsskrutt eller nåt liknande..får försöka styra upp det lite..


Det blir tyvärr inte så mkt bloggande nu under julhelgen.. Har fullt upp.

Idag var jag hos frissan. HELT underbart, verkligen lyxigt att få gå dit själv..Sen håller jag på att måla Felix säng. Det har jag tänkt göra under tre års tid.. Har bestämt att det ska vara klart innan julafton. VIKTIGT nu när han är så duktig och sover i sin säng heeeela natten. Vilket skall firas med Bio besök på juldagen.

Snart kommer min Lillebror, lille Filip. Han stannar tom den 25:e.


Lovar desto mer bloggande efter julafton. Då finns det säkert massa roliga bilder att lägga upp också:)


GOD JUL PÅ ER,


KRAAAM Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards