Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Ni missar väl inte tävlingen:)

Av Jenny - 22 maj 2010 20:25

Jag ska väl inte vara sämre än alla andra..så vi  kör en tävling. 1a pris är en veckas länkning till din blogg..


Det enda du behöver göra är att gissa vems dessa fötter är..och ge en motivering till varför du tror det..Om du har en blogg länkar du förståss till tävlingen.. Mest för att det är kul om MÅNGA deltar. Om du inte har en blogg kanske inte priset är så lockande...men du är förståss välkommen att delta iaf..Ära är också nåt att vara stolt över!! Rätt svar och bästa motivering vinner en veckas länkning via min blogg.. Jag länkar alltså till din blogg en gång om dagen i 7 dagar 

JAG är enfaldig dommare..Beslutet kan inte överklagas. Rätt svar och bästa motivering publiceras tisdagen den 25/5. Lycka till!!

 

  

 

Du får fyra alternativ..


Fötterna tillhör:

 

1. Det är förståss Jennys "mansfötter".. dom känner alla igen..

2. Det är Filips fötter. Han testar skor och kläder inför en ny figur han skall spela..

3. Det är Jessicas (min kompis i Köpenhamn) fötter, hon föddes med riktiga blad..

4. Jag vet inte.. det är säkert nån transas fötter..

 

Kram Jenny

 
 
Jessie

Jessie

22 maj 2010 22:12

Tror att det är Filips fötter, han vill nog känna på hur det är att gå i dina skor en dag (bokstavligen talat)

http://itsjessie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kerstin

22 maj 2010 23:21

Jag tror inte det e Filips... lite för kvinnliga för det.... Jag gissar på nr 3

Om det nu skulle vara rätt så behöver du inte länka till min blogg... du vet varför *skratt*

 
Ingen bild

Linda - Blivande 2 barnsmamma

24 maj 2010 09:33

Jag gissar på nr 3, tittade på bilder på jessicas ben och de verkar mest troligt att det är hennes.

Vet ju inte riktigt hur du ser ut men du får inte det att låta som att du skulle ha så smala smalben som hon på bilden. För de där är en tjej, hoppas jag verkligen :P

Skulle det vara du skulle jag inte tro på att du har några 8kg övervikt och jag skulle säga att du inte behöver gå ner mer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards