Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Sommar minsann..

Av Jenny - 31 maj 2010 07:36

Idag är det sommar... Riktig sommar.. Kl är bara halv åtta, åndå är det redan 24.3 grader ute.. Min kropp är inte riiiktigt redo för det här vädret.. Då menar jag fysiskt.. Jag har för sjutton 7 kilo kvar innan jag ens kan visa mig i ett linne/kortbyxa.. Kan vi kanske ha vååår ett litet tag till?? GUD, det är dig jag talar till..

Blek är jag också.. Det är ingen snygg kombination.. Lönnfet och blek..Jag vägrar sola solarie, eftersom jag drabbats av cancer skräck.. Ist försöker jag tänka att jag är ett med min "brunutansolkräm".. Jag har köpt en variant som man ska bli brun succesivt.. Eller brun och brun..man blir säkert lite orange.. jag håller fast vid att oranget är bättre än grönvitt!! Det är bara det att jag inte blir orange.. Bara på armbågarna.. Är jag så blek att inte ens "brunutansol" hjälper..


Är det nån som vet när Martina Haag släpper sin nya bok?? Borde bvara dags snart!!!


Jenny

 
 
Ingen bild

smill

31 maj 2010 10:43

Prova apotekets brun utan sol. Tror det är L300. Den blir man absolut inte orange utav. Man blir inte snorbrun eller kolsvart men man ser iallafall inte grönvit ut. tjingeling

 
Ingen bild

Kerstin

31 maj 2010 22:49

Fyyyyy, vad fuskigt!! Vill du ha vår så besök Jönköping, här e det alltid kallt! Tack Vättern..! :0(

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards