Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Denna bikinin får det nog bli med tanke på hängbuken....

Av Jenny - 27 maj 2010 11:45

   Åhh jag tror jag har hittat den optimala bikinin för mig i år..

Dvs om det inte finns nån som går ytterligar lite högre i midjan..  


 

Jag får köra en Bridget Jones i år helt enkelt..  


Ni andra som också vill täcka magen i år..UTAN att ligga i vassen och trycka... Kan köpa "min" bikini på Lindex...


Fast på riktigt tycker jag att den är söt.. Det värsta är att det gör väl alla tanter i 80 årsåldern också..


Jenny

 
 
Ingen bild

smill

27 maj 2010 12:21

Jättefin bikini... Om du söker en baddräkt finns en jättefin på hm: http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S

tjingeling

 
ramona

ramona

27 maj 2010 12:48

jamen ja tycker den där är jätte fin, har oxå spanat in den där ;)
tänkte den skulle dra in min buk lite oxå....hmm..
kramis

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Ingen bild

Kerstin

27 maj 2010 13:04

Samma här!! Men gillar man Rockabilly så kan man ju skylla på det ;0)
Här e en variant.. http://spaderdamvintage.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=106&zenid=906641fdd7ea8c6a09441a3a1eb7a2d3

 
Annica

Annica

27 maj 2010 13:54

Älskar småprickiga bikinis! Har en brun med vita prickar som du kanske kan ärva. Kan inte ha den längre, sen jag tappade bröna... Använde den EN gång, när jag ammade och hade värsta melonerna. Den gav mig dessvärre mjölkstockning, en sväng till akuten och antibiotikakur pga byglarna. Men den är jättefin!
Kraaam!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

 
Ingen bild

Mitta

27 maj 2010 14:43

I like :)

ska nog kika på en sån med..till mina stora tuttar!

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

27 maj 2010 22:13

Den är jättesöt ju!
Jag var ute o gick förut o passerade en pelare med bikinis från Gina Tricot...Jäkla flickebarn te å va mager...om en annan ska ha en såndär som hon så måste en ju sy ihop 3-4 stycken...
Provade säkert 20 st häromdagen i Vingåker o jag skrek av skratt vid vissa modeller...
Jag tror jag skiter i att bada o sola i år....IGEN ;) kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards