Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Gud häver köpstopp och köper betong..

Av Jenny - 19 maj 2010 18:40

När "styling Anna" och "fotograf Karin" var hemma hos mig . Tipsade dom mig om bloggen "i ett litet hus". Det är en mkt fiffig tjej-Lotta som gör suuuperfina betongprylar. Jag är total förälskad, så klart!! (i prylarna alltså..).. Det visade sig dessutom att Lotta bor nästan granne med mig.. MYCKET liten värld..(hon bor faktiskt inte alls i ett litet hus.. det är mkt större än mitt!! så det så  ).

 

 


Nu tycker jag att ni allihop klickar in på hennes sida och beställer lite betong

HÄR.


Tänk på att det snart är morsdag.. JAG hoppas Filip läser detta och hjälper Felix och Hilda att beställa en stor fin betong stjärna till sin suuuuper morsa  Jag alltså!!! (lika bra att vara extra tydlig när det gäller Filip..) FILIP!! Läs inte parenteserna, (hur 17 stavas det???)...

Iaf..I love betong..

(Såg ni betong P:et på framsidan av ELLE interiör?? VILL haaaaaaaa!! undrar var man kan köpa det???? Det råder iofs fortfarande köpstopp så det kanske är lika bra att jag INTE vet!!)


"My deer" köper ni ochså hos Lotta

I ett litet hus 

Hur rolig är inte denna.. Den skulle LÄTT kunna få en plats hos mig.. Gärna på landet.. Om bara köpstoppet kunde hävas.. 

 

BÖN (alla knäpper händerna): Kääääre goooode GUUUUUUD... Hjälp mig att rädda alla barn som far illa...avsluta alla krig och all svält i världen..OCH häv köpstoppet.. typ genom att låta mig vinna på nästa trisslott jag köper..Gärna mer än 25 spänn..GÄRNA 25 000 i månaden i 25 år..(nu kanske jag begärde lite väl mkt.. Gud, känn ingen press..) AMEN

 

 

Kram på er alla,

 

Jenny


 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

19 maj 2010 20:17

Jag vill också va konstnär!! Det där &-tecknet va jättefint!
Sv: jösses va jag vet vad du menar, jag hade foglossning från v20. o den har fortfarande inte gått över...(så jag kör med att jag e nyförlöst om någon undrar varför jag går som en sjölejonhona)
men seriöst så har han kiropraktorn/mirakelmannen gjort undervärk. Jag ska ge han ditt nummer...eller eh...äsch, tanken var god hahaahaha kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards