Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Ledigt men fullspäckat..och Geisha..

Av Jenny - 10 maj 2010 08:17

Nu är det bara två arbetsdagar kvar. SEN åker jag till min kära vän i ROSKILDE.. Åh det ska bli så kul. Givetvis har jag fullspäckat schema så fort jag ska någonstans.. På torsdag åker jag.. Lämnar Filip ensam hemma med två vilda ungar.. Torsdagen, fredagen och lördagen spenderas i Roskilde och Köpenhamn med min 3 barndomsvänner.. En och annan flaska vin slinker säkert ner också.. På lördagen åker jag vidare till Lillbrorsan i Göteborg. Dit kommer även Filip med ungarna.. Sen blir det Lisseberg på söndagen.. Mkt mysigt.. Kommer dock bli svårt att inte spela/vinna på choklad hjulen..

Jag åker nämligen inga karuseller.. Det går inte, jag spyr. En gång när jag var ca 7 år. Övertalade min kompis mig att åka virvelvinden med henne, på ett lokalt tivoli.. Att jag inte DOG på plats.. Som tur var såg hennes mamma hur dålig jag blev och tvingade karusellgubben att stanna karusellen så bara jag fick kliva av.. Efter det låter jag mig inte övertalas till sånt..


Just därför brukar det spenderas en hel del pengar vid chokladhjulen.. Förra året upptäckte jag Geisha hjulet..Jag visste inte att det fanns.. Ni som känner mig vet jag lika väl skulle kunna heta GEISHA..

  

Jag vägrade gå där ifrån innan jag hade vunnit en jätte kartong.. Mkt riktigt gick jag inte förrän jag vunnit min choklad.. Sen tryckte jag i mig nästan allt ihop på vägen hem.


Men i år..är det ju bra om jag inte vinner massa choklad..Fast iofs skulle det kanske vara bra..Jag skulle kanske kunna spara det till chokladfesten..

 

Jenny

 
 
Ingen bild

Fru Sätterlund

10 maj 2010 09:19

Låter som en härlig tripp :) Ska ni alltså på Liseberg på söndag??vi ska också dit på söndag!!!! Vilket sammanträffande isf :) vi åker från Dalarna på morgonen :) så vi kommer ju inte fram förrän efter lunch! Hoppas vi ses :) vi som vet att man använder schampoo 2 ggr.... Haha.
Kram Therese

 
Ingen bild

Lotta

10 maj 2010 10:01

Baloo vill säkert säga hej om det finns en minut över när ni är i Göteborg ;)

 
Ingen bild

Rana

10 maj 2010 13:46

Dud vad du har för energi....du har super ork ju....men det skulle jag oxså ha om jag lämnade barnen hos pappan och hade kul med mina kompisar i 3 dagar, som jag typ aldrig gör för då skulle mitt samvete äta upp mig.

 
Daniel

Daniel

10 maj 2010 15:10

åååh guuuuud, roskilde.. var där för 3 år sen... gu så kul jag hade där-- njuuut massor, dansa , festa å ha skoj!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
jenny ~ mammanochkidzenpunktse

jenny ~ mammanochkidzenpunktse

10 maj 2010 19:06

Låter som en fulländad tripp! Hoppas ni får det superkul med alla era vänner!

Kraaaaaaaaaaaaaam!

http://www.mammanochkidzen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

10 maj 2010 21:36

Vilken grej, fan va kul!! Ha det underbart! Vet du vem som mer är besatt av Geisha? Hmmmm.... = MOI! Sambon har alltid med en kartong hem från båtspelningar så man skulle kunna säga att dom har byggt min kropp...
Sv: va gullig du är! Självklart är jag ALLA mäns dröm HAHAHA
Så bra som du fick det att låta ÄR det inte, kan jag lova ;)
Bara ibland jag får energi-ryck! kramar

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards