Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Filip är sjuk..eller??!!

Av Jenny - 25 februari 2010 21:04

Igår när Filip kom hem från Sthlm såg det ut som att han skulle trilla ihop vilken sekund som helst..Han såg verkligen hel risig ut.. För att skydda mig från hans smitta, sov jag på Hildas rum tillsammans med Hilda..

I morse när jag vaknade var Filip redan uppe.. Märkligt tyckte jag.. Han sa att han hade så svårt att sova pga att näsan täppte igen när han låg ner..

För att vara snäll och omtänksam, tog jag med mig ungarna och åkte till Ikea.. Bara för att Filip skulle få vila hemma i lugn och ro..Han var dock snäll och hämtade oss när vi var klara..Han såg fortfarande ganska risig ut.


Idag har jag lagat mat, passat upp på sjuk karl, städat, shoppat och tagit hand om barnen så Filip har  kunnat sova ut ordentligt.. men vid ca 20.00 ikväll såg han plötsligt såååå mkt piggare ut..

Han bad mig hämta feber termometern så han kunde ta tempen (han kände sig fortf risig trots att jag hävdade att han såg mkt piggare ut).. Eftersom han va så sjuk sprang jag raskt iväg och hämtade den.. Han körde upp den i armhålan.. Piiiip piiip pep den när den var klar..

-Oj, det måste vara nåt fel..sa Filip och körde upp den i armhålan igen..

36.1 hade han.. VERKLIGEN jättesjuk..

Annat var det när jag var magsjuk och fick ta hand om både Hilda och Felix när Filip var tvungen att jobba..

Undrar om sjukdommen hade nåt att göra med vad som visades på tv.. eller om han var upp så tidigt i morse för att han suttit uppe och kollat på Hockey..Var han verkligen sjuk? eller lider han bara av sömnbrist pga för mkt OS tittande..?!

  

På soffan...

   

På tv...


Hmmm....

Jenny

 
 
Ingen bild

Hellstone

26 februari 2010 09:23

Han ser sjuk ut..

 
Elena

Elena

26 februari 2010 14:44

Haha, typiskt karlar ;o)

http://cyberelena.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards