Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Om du vill bli GAAALEN...

Av Jenny - 1 oktober 2009 17:46

Jag är så lycklig. Mina lammeller är på plats. SKAM den som ger sig. Jag mitt dumma nöt, var helt låst vid tanken att dem skulle hänga ut från väggen, eller ner från taket. Efter att ha tänkt om en del, ( legat vaken i tre nätter). Kom jag på hur jag skulle göra.


SÄTTA DEM I FÖNSTERNISCHEN så klart!! Att jag inte tänkt på det tidigare.. SPÅNHUVUD.. Jag har köpt den billiga varianten lamellgardiner. Jysk lågbudget variant. Dem är jättebra. Speciellt med tanke på att det är halva priset på dem varannan vecka. Det är lite pill att få ihop dem. Men absolut inte svårt.


 DÄREMOT om man ska korta själva upphängningsanordningen och ta bort några vepor. DÅ ÄR DET ETT JÄÄÄVLA MECK!!!

Om man vill bli galen och nästan spärras in på psyket. Då rekomenderar jag verkligen Jysk lågbudget variant. Köp en riktigt lång så du frår kapa ordentligt. Beskrivningen som består av ca 100 förklaringsbilder i miniatyr är näst intill oförstålig. Lite text hade inte skadat. Att jag sedan tappade en liten, liten mycket väsentlig skruv rakt ner i vår maffiga rya matta gjorde INTE det hela lättare.


Men jag har varvat ner..och nu hänger min lameller precis där jag vill ha dem. Nu måste jag bara byta fönsterbrädan till en vit. SEN är jag nöjd:)


Lamellerna på plats!!       


Bourgie my loove..    



Lameller lameller ÄNTLIGEN lameller!!!

jenjen

 
 
madde

madde

2 december 2009 12:53

Hej jane...har hittat din blogg via styleroom ;) och damn girl - jag älskar din blogg med eller utan bilder :) i detta inlägg skriver du att man kan ta bort vepor på lammellerna - är det sant, måste jag inte ha för breda gardiner så att det är omöjligt att dra isär dom för att jag då ALLTID måste rätta till dom när jag sen drar igen dom (jag har kortat stången) ?! kram madde

http://www.alskadehem.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards