Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Mitt soffbord är funnet!!

Av Jenny - 5 april 2010 17:53

När Filip fyllde år var jag på jakt efter en sån här...

Den hade varit sååå bra. Men jag fick inte tag i nån, iaf ingen som passade mitt tycke.. TYPISKT!! Men nu vet jag vart jag kan hitta den. Så i sinnom tid, i sinnom tid...Finns att köpa på www.formdesign.com

Varför läser alla män tidningen på toa i hundra år?? Är det så skönt att lufta arslet?? Eller är det för att det är så lungt och skönt att få vara inlåst helt själv en stund?? Hur kommer det sig att varje gång JAG sitter på toa, står det hysteriska män och ungar(egentligen är det bara EN man och EN unge och ev en kravlande bebis.. Men det låter så mkt bättre att använda plurualis..) som bara MÅSTE ställa livsviktiga frågor??!!

  


Sen har jag med hjälp av Isa84 på styleroom hittat det perfekta soffbordet..

Daddaaaaaaa...

Tackar Isa84 så mkt.. kolla in hennes album: http://www.styleroom.se/album/13087

  

Finns att köpa på Europa möbler.. DOCK har dom stängt hela påskhelgen (ytterst retligt..).. Har därför stora förväntningar på morgondagen:) Har dom det inte hemma kanske jag exploderar....!!!!

Jenny

 
 
Ingen bild

Petran

5 april 2010 22:06

men jenny! är inte det där samma som på bolagret?? där är det dock billigare!

Jag ser ingen skillnad på bilderna!

Mvh Petran

 
fru Sätterlund

fru Sätterlund

5 april 2010 23:45

Snyggt bord, skulle passa bra hos er! Då slipper ju den kravlande bebisen slå i huvudet :D

Vad rolig du är Jenny, älskar dina sjukt roliga inlägg!! Jag kan säga att det inte känns som att det går så fort med renoveringen när man lever i det :)

EN sån där toarullehållare/tidningshållare skulle jag kunna tänka mig också... Inte alls dum...

Ha det gott!
Kram Therese

http://tesbrandt.blogspot.com

 
jenny ~ mammanochkidzenpunktse

jenny ~ mammanochkidzenpunktse

6 april 2010 10:56

Tack för tipset! Skulle behöva ett soffbord i vårt tv-rum-. Men har inte funnit det än, från nu då... Ska absolut kollas in nästa gång på Em!

Kraaaaaaaaaaaaaaam!

http://www.mammanochkidzen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

6 april 2010 19:40

Jamen guud va jag känner igen mig om toabesöken!!
Jag funderar på att köpa hänglås, för när jag väl tar mig tid att "gå" så nog fasen knackar någon o undrar "vad jag gör"? Eh.... Ja, inte stryker jag gardiner!! Och "Kan du skicka ut min necesär"? eller nåt.. Eh..jamen självklart vill jag avbryta det jag gör o börja skicka ut grejjer... Åh va jobbigt...*ler*
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards