Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Blogg award..

Av Jenny - 15 april 2010 11:42

Världens gulligaste Sussie/familymom gav mig en award för min blogg..jag blev så glad att jag nästan började lipa.. Nu är det då min tur att skicka vidare den här utmärkelsen..


Jag vill ge en award till några av mina favorit bloggerskor, besök gärna deras bloggar. Skriver längre ner varför dom tilltalar mig.




Tanken är sedan att man ska skicka awarden vidare, så här gör man:


1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg
2. Skriv vem du fått den ifrån
3. Ge den till 12 st eller så många du känner för...
4. Länka till dessa
5. Meddela dem du ger den till


Från början läste jag typ ingens blogg.. Jag var liksom helt ute ur bloggvärlden..Visste knappt att det fanns en värld av bloggar. Verkligen TOTALT omodern..Men nu har jag blivit värsta bloggdåren.Dom bloggar jag kikar in på nästan varje dag ser ni i min länklista till vänster..Men givetvis finner jag vissa mer intressanta ..

Här kommer min AWARD lista:


Fru Sätterlund..  http://tesbrandt.blogspot.com/ i Funkis 28. Jag har blivit som besatt av hennes blogg. Dom har köpt världens renoveringsonjekt som hon och ehennes man renoverar i ULTRA tempo..Varje dag är som ett avsnitt ur Roomservice eller nåt..


Dansbandsfrun.. http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se/ Denna galna människa kommenterade min blogg för ett tag sedan och på så vis hittade jag till hennes blogg.Tackar GUD för det.. Jag tror faktiskt att hon är JAG i en annan kropp (troligtvis snyggare kropp..)och på en annan plats.


Knivlisa..http://knivlisa.blogg.se/en ung tjej som skriver om egentligen helt menlösa saker.. Men på nåt sätt så är bloggen ändå bland det mest underhållande som finns.. Hon verkar också lite psyko (eller knasig kanske är snällare att skriva. Alla fattar inte att galen är bra).... Iaf MKT positivt..


Annica..http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori En gammal vän.. Alltså..jag har känt henne länge.. men hon är även gammal..typ 35 eller nåt;) Hon skriver om sina barn och sin man mm. Man behöver liksom inte träffa henne mer för man håller sig uppdaterad via blogen;)


Familymom förståss..http://familymom.blogg.se/index.html Hon skriver om allt mellan himml jord. Mkt om sina söner som hon troligtvis adopterade när hon var fem eller nåt.. Hon ser nämligen inte ut att vara en dag äldre än 30.. Har dock två jättegamla söner..Mystiskt.. 


Jag har säkert glömt nån viktig..Får lägga till dom sen isf..Jag läser och gillar dock er andras bloggar också.. Glöm inte bort det:)


Kram Jenny



 
 
sussie

sussie

15 april 2010 13:03

Vilken komplingmang, vad var det för kontonummer jag skulle föra över komplimang/mut pengarna på ;) ha ha
Kram sussie

http://familymom.blogg.se

 
fru Sätterlund

fru Sätterlund

15 april 2010 17:39

Åååh tack :) Gulle du! Hur går det med köket vännen?

Din blogg är också beroendeframkallande!! DU är sjukt rolig :D

Kramar Therese

http://tesbrandt.blogspot.com

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

15 april 2010 20:58

oj...snörvel...nu blev jag visst lite allergisk när jag läste dina goa och fina ord, TACK supergulliga du! Jag är SÅ glad att jag hittade "Gunilla Wahlgren" inlägget, så jag hittade dig. Du e skitkul ju och världens snällaste som tror att jag har finare kropp än dig :) Jag har gått upp 6kg på 2 månader MEN vi kan säga att jag har snyggast kropp HAHAHA
Jag är jättedålig på att veta hur man gör med awarder så jag ger mig på`t i morgon, men ett jättetack för att jag fick den! jättestor kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

15 april 2010 22:23

Oooh, tack!!! Man bockar och bugar! Men du glömde skriva att jag inte ser ut att vara en dag äldre än 26!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

 
Ingen bild

smill

16 april 2010 00:34

ja...du glömde min otroligt läsvärda blogg! Moahahahaha

tjingelong

 
knivlisa

knivlisa

16 april 2010 03:31

ooooh tusen tack! Det var snällt. PUSS

http://knivlisa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards