Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Viktminskning yiiiha!

Av Jenny - 12 januari 2010 17:38

Reklam på tv om viktminskning..


Felix: - Mamma hörde du?

Jag: - Vaddå??

Felix: - Man får pengarna tillbaka om man inte går ner i vikt..

Jag: - Hmmm..


Jag kan meddela att www.viktklubb.se har flera ojdå meddelande.. Igår stod det så här:

Bravo! Vi kan notera att vikten minskar och det betyder att du gör ett bra jobb. Försök redan nu att tänka efter varför det går bra just nu. Din tankar nu kan vara bra att plocka upp igen längre fram - om det inte går lika bra då.

Dom menar förståss när chokladsuget tar över...

Sen kom det upp en ojdå pratbubbla..

Ojdå du har gått ner i vikt i en snabbare takt än rekomenderat. Var försiktig att inte gå ner i vikt på ett sätt som skadar din hälsa..

Är dom aldrig nöjda?? Det låter som att jag minskat 200 kilo.. Men det handlar typ om två gram mer än vad som rekomenderas..

Nu har jag iaf snart återgått till den vikt jag hade innan jul. Dvs. julen som helt gick i chokladens tecken..

När jag har gått ner mina 15 kilo ska jag fira med choklad.. Jag vet att alla gå ner i vikt experter sliter sitt hår nu.. Jag VET att man inte ska belöna sig med sånt. MEN det tänker jag göra iaf..:)


Jag var hos kiropraktorn idag igen..Jäklar vad han knäckte min nacke.. Det lät som att mitt huvud typ skulle hänga och dingla fån kroppen om jag hade rest mig upp..Du, Ola S... Jag kan meddela att jag visst fick ta av nästan alla kläder..Han tryckte tom på punkter i baken på mig.. Låter konstigt..Men tro det eller ej det hjälpte faktiskt.. Jag är inte helt återställd..Men jag tror nog allt att det börjar släppa.. DESSUTOM, var han på min skadade hand och slet och drog.. Tror faktiskt att han gjorde den liite bättre också. Han skulle kunna bli trollkarl den där snubben. Ska dit snart igen.. synd att han inte kunde trolla lite med priset. Jag kommer ju vara helt ruinerad innan smärtan är borta..


Jenny:)


 
 
Ingen bild

Ola S

12 januari 2010 19:22

Jaaa? Jag sade ju att det beror på hur de är lagda de där praktorerna.. ;)

 
Ingen bild

Annica

12 januari 2010 23:06

You go, girl! Vad duktig du är! Syrran gick ner i vikt med aftonbladets viktklubb. Och hon är ju som en sticka nu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards