Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Jenny - 28 januari 2010 23:37

Då kan jag meddela omvärlden att jag bara mår lite illa för tillfället.. Har lyckats trycka i mig en hel tallrik filmjölk..INTE ILLA. Hoppas innerligt att jag får behålla det. Hopppas även INNERLIGT att inte Felix och Hilda åker på denna magsjuka. Inte Filip heller.. Men allra viktigast att barnen slipper!!


Hemma hos oss råder totalt köpstopp.. Jag har dock lite svårt att hålla det ibland. Givetvis måste man köpa sånt som är absolut nödvändigt..Men ibland slinker det så lätt med lite annat också.. Tex dom här ursnygga bokstäverna som kostar löjligt mkt pengar i förhållande till vad dom troligtvis kostar att tillverka..


Om jag mår bättre imorgon ska jag fota våra bokstäver...Dvs dom som vi köpt, eller jag...Svarta så klart...


Ses imorgon:)

Jenny  

Av Jenny - 28 januari 2010 16:42

SVERIGE turnén inställd pga av kräääk..

I natt vaknade jag av gravt illamående. Spenderade sen natten med att kräääääkas och åter kräääääkas. Antar att jag inte längre behöver ha ångest över pizzan jag åt.. Den är garanterat ute nu..

Dagens stora dilemma var hur jag skulle klara av att sitta i en bil hela vägen hem utan att behöva gå på toa eller spy en skvätt. NU är vi äntligen hemma, dvs att jag klarade det. Mår mkt bättre. Men det känns fortfarande som om jag har en spya i halsen..UNDERBART!!

Jag är sååå irriterad över att vi inte kan åka. Dumma gumma DUMMA kräksjuka. Jag som hade så mkt planerat. Nu missar jag allt kul:(

 

 

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards