Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Jenny - 6 januari 2010 23:51

Felix: - Mamma, vet du vem pappa är kär i?

Jag: - Näää. Vem då?

Felix: - Han är kär i Farmor och du är kär i Hilda..

Jag: - Nä det är jag inte. Jag är kär i pappa (Filip alltså). Baaaara pappa.

Filip: -Jag är kär i mamma (mig alltså), baaara mamma..

Felix: - Men mamma om du träffar en snyggare kille då???


Lång förklaring om att utseéndet inte är viktigast..SÖTA unge!


Jenny

Av Jenny - 6 januari 2010 16:50

Test bilder inför fotoprojekt..

All ska fotas om. Men ni kan ju få se hur vi bor om ni vill..Känns halvfärdigt. Massa som ska fixas. Men det tar sin lilla tid..

                

Gillar mest svart o vitt som ni ser:)


Jenny

Av Jenny - 6 januari 2010 11:34

Jag tror jag dör av skratt.. Filip har nu ägnat morgonen av fågelskådning.. Fågelskådning av fåglarna i trädgården.. Han har tagit ca 200 bilder på fåglar som sitter fint i trädet ända tills han knäpper av kameran. Då flyger dom förståss iväg. Vilket leder till ett flertal svordommar ur fågelskådarmunnen... Jag sitter vid matbordet och undrar vad vi ska ha 200 fågelbilder till..Han säger att han ska starta en fågelskådar blogg. Han kallar dock fåglarna för den där gulingen och den där blåskallen.. Snackar vi fågelskådar karriär?? Nää, jag tror inte det.

   Här har vi den store skådaren..Han har precis upptäckt att det är slut på mat i lilla fågelhuset.. Fågelvän som han är, gick han förståss ut och fyllde på med mat. Han var dock inte lika fågelvänlig när vi köpte en hel säck med fågel käk.. Då svors det högt över hur dyrt det var. MEN inga fåglar utan mat..

    

Här har vi den sk GULINGEN. Jag vet faktiskt inte vad denna fågel heter.. NÅN som vet. Filip tror det är en SÄDESSÄRLA. Det tror INTE jag!! ( Jag vet att det inte är det).

   Här har vi "blåskallen"..

det är himlans fint med vinter.. Dvs om man inte måste gå ut..


Jenny

Av Jenny - 6 januari 2010 00:02

Min lillasyster är skit smart. Hon fyller snart 18 år (helt sjukt).


Samtal:


Mathilda: - Ni har ganska mkt snö va?


Jag: -Jaaaa, ca 30-40 cm på sina håll..


Mathilda: - jaha, men typ en halvmeter då..


Jag: - Njääaa, det kanske man kan säga..


Mathilda: -Ja, en halvmeter är ju typ 60 cm.


Jag: - HAHAHA NEJ!


Mathilda: - Nej, vad dum jag är, jag menar en meter är ju 60 cm..


Jag: - HAHAHAAHAHAHAHAHAHAAA.


(Mathilda man skulle ju vilja se dina mattebetyg.).

Hon är fö Halmstads motsvarighet till Blondin Bella..Kolla hennes blogg, den är så söt:) http://www.halmstadnojen.se/Blogg.aspx?b=5


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards