Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Jenny - 16 januari 2010 17:23

Måste bara meddela att jag trots alla godis/kakfrestelserna inte har brutit mitt löfte.. Jag är stenhård och kommer må sååååååå bra när jag tagit mig igenom denna hemska kalasfyllda helg i frestelsens tecken..

Men det finns en annan här som redan lyckats bryta det.. Han har inget hår.... Nämner inga namn. Han trodde att han sopat igen alla spår.. Men icke!!!

Jag ser allt!!


Jenny

Av Jenny - 16 januari 2010 16:53

Igår var jag hos kiropraktorn igen.. Tydligen har funktionen i kroppen blivit bättre. Men jag har fortfarande asmega ont i ryggen på samma ställe som förrut. Ska jag dit på tisdag igen.. Jag kommer inte ha ett öre kvar att betala räkningar för...Men just nu struntar jag i det. Jag tycker verkligen att det är super viktigt att jag blir bra i ryggen nu... Undrar om Kronofogden håller med??


Kiropraktorn är fö en karl i mini format,(som om jag inte kände mig tillräckligt stor innan)..När denne lille amerikanskbrytande snubbe, som var i samma strl som Prince, la sig över mig efter att ha placerat mig i en oerhört komplicerad ställning..Kände jag  mig som en flodhäst.. En flodhäst som dessutom hade en irriterande liten myra på den skvallpande, inte så fasta magen.. Myran försökte knäcka mina kotor i ryggen rätt.. Det säger ju sig självt att det är totlat omöjligt..


Nu har lillkillen iaf hittat vad det är som är fel.. Tidigare hade han hängt upp sig på mitt sneda bäcken.. Nu hittade han punkten där jag hade ont..hmmm. För en flodhäst kvinna hade det kännts mer narturligt om han hade börjat med att undersöka området där jag faktiskt SA att jag hade ont.. Men jag ska inte vara sån.. jag litar på myran, helt o hållet..


Nåt som jag inte kunde låta bli att tänka på när jag låg där på den pyttelilla britsen (och var livrädd för att trilla ner när han skulle knaka mig), var hans brytning. VAD är det som gör att det låter coolt att bryta på Engelska/Amerikanska? Det blir liksom lite John Wayne aktigt..


Men det funkar bara på män.. Viktora Silvstedt tex.. när hon bryter på Amerikanska låter det ju inte klokt. Mest bara pantat. Ännu värre blir det när hon slänger in lite Amerikanska ord och flänger med håret. Men när mini kiropraktorn slänger in amerikanska ord titt som tätt låter det as coolt..

Ännu coolare hade det varit om han gick runt i cowboy hatt och ett jätte långt grässtrå i munnen..Han kanske kunde tugga lite tugg tobak också..


Undrar om jag ska föreslå det på tisdag..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards