Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Jenny - 7 januari 2010 15:34

Vad heter du? Så letar jag upp dig:)

Av Jenny - 7 januari 2010 13:03

Jaha.. då var man hemma från kiropraktorn.. Det där var ju ingenting. Jag måste säga hur impad jag är av kroppens funktion, och kiropraktorns kunskap. Att man kan trycka på en liten punkt så löser det upp ett problem låångt där ifrån.. Sjukt hur det funkar.

Jag är dock inte helt återställd. Skall dit igen nästa vecka. Billigt och bra... så här i januaris värsta svält tider.Nu vet jag iaf att det är mitt bäcken som är i obalans. Tydligen vanligt efter graviditet. Det visste jag. Men det är ju inte bäckenet jag har ont i. Därför trodde jag att det skulle vara något annat som typ diskbråck eller en tumör. Varför funkar man så? Så fort det är nåt fel på en, så tror man att det är en tumör.

Efter ryggfixningen gick vi en sväng på stan. Tyckte det passade sig bra eftersom det baaara var tio minus ute.. Men fy satan vad kallt det var. Helt sjukt. Mina ben höll på att trilla av. Nu kommer jag inte gå ut mer förrän det har blivit vår. Jo när jag ska gå till jobbet och sånt. Men annars stannar jag inne. Jag är helt klart skapad för mildare väder!!!


Imorgon börjar jag jobba...


Jenny


Ps. Kerstin.. det går bra:) Bara att adda. Ds

Av Jenny - 7 januari 2010 08:52

Nu bör det snart iväg till kiropraktorn... Hoppas innerligt att min rygg blir bra och att det inte gör så förfärligt ont. Jag försöker tänka att det är massage ja ska på..Fast jag innerst inne vet att dom två sakerna inte riktigt går att jämföra..


Nu vet jag vad den där fågeln heter.. Gulingen är en Gulsparv (Gud vilken lärorik blogg jag driver).. Det där med fåglarna börjar stiga mig åt huvudet.. Det var ju inte JAG som skulle fågelskåda. Ska genast sluta kolla på dom. Men när Filip hittar på namn på uppenbara fågelarter är det svårt att inte lägga sig i.


Fortsättning följer...efter Kiropraktorn..


Jenny



Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards