Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jenny - 24 januari 2010 22:58

Min lillebror önskar att det var mer bilder på bloggen så här kommer ypperliga bilder på HONOM:)

      

Hoppas han blir nöjd nu, hehe


Jenny

Av Jenny - 24 januari 2010 20:12

Ännu ett kalas överstökat. Idag har Felix haft barnkalas. Jag skall börja med att ge en stor eloge till all dagispersonal ( hur orkar dom? ). Helt sjukt att 10 st så små söta barn kan låta såååå mkt. Jag tror alla barnen hade kul. Det bjöds på fika..som jag avstod ifrån! ostbågar, chips och glass med hallon, även detta avstod jag ifrån. Dom ritade svansen på åsnan, den som vann fick en medalj..Sen lektes det "hela havet stormar", "stopp dansen" och "fiskedamm". Emellan varje lek revs det inne på Felix rum. Jag har faktiskt inte varit inne och kollat. Jag väntar tills jag återfått lite mer kraft. Just nu ligger vi på soffan och tar igen oss. Felix har total däckat, snarkar högt. Mysigt.

Imorgon jobbar jag ett hästpass. Men sen är jag ledig ett ganska bra tag. Börjar med att åka med Filip till Sthlm, sen fortsätter turnén söder ut.


Imorgon är det vägningsdag....Hoppas jag gått ner 15 kilo;)


Jenny

Av Jenny - 24 januari 2010 19:04

Lille Filip.. Hur skulle JAG kunna veta att NI skulle ha den då??? Jag kommer köpa den före, så då är det ni som härmas;) Säg vad du önskar dig. Kul att du kollar bloggen.Trots bristen på bilder..

Kraam Jenny

Av Jenny - 24 januari 2010 09:49

I natt drömmde jag att jag klippte av håret i en kort page frisyr. Sen färgade jag håret svart..med en röd slinga fram i luggen.. USCH, jag hade panik.. Snacka om mardröm..Jag blir helt vit i huvudet om håret blir för mörkt eller för rött, och page ska vi inte snacka om..Har haft det förrut och har då sett ut som en champinjon i huvudet.. Verkligen ingen höjdare!

sen drömde ja att Hilda fick tänder. Huggtänder..undrar vad det betyder.


Gökuret låter inte längre.. Undrar om lill göken somnade, eller dog.. Ganska skönt isf..


Har räknat ut att jag skulle behöva drygt 20 000 kr för att kunna köpa det som jag tycker är absolut nödvändigt till huset.. Antingen får jag spara ihop dom pengarna...Det tar hundra år.... eller så bränner jag hela lönen och skiter i att betala räkningar och dyl.. Mkt mer lockande fast kanske inte så bra i längden..


   Detta är iaf månadens MÅSTE..1990:- på Chili. Snacka om fynd..


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards