Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jenny - 20 januari 2010 22:19

Igår när jag kom hem från jobbet, var det väääldigt nära att jag och Filip separerade.. Jag satt vid köksbordet, när han tog fram ett kakfat (överblivet från Felix kalas) med två stycken chokladbollar, DELICATO... Han tryckte upp dom rakt under näsan på mig. KAN man bli mer förbannad?!?

Sen tog han sitt förnuft till fånga och slängde dom.


Josse..Målet är att gå ner två till (gärna mer).. Men DU får inte banta..det blir orättvist. Du har liksom ett annat startläge..Ät mycket av dom dooouuubble och en massa sandkakor:) Du stannar väl på kvällen??????


Jenny

Av Jenny - 20 januari 2010 11:46

Ohh, kul att jag har inspirerat folk till att ta tag i sin vikt.. Synd bara att jag själv inte kunde blivit inspirerad lite tidigare.. Jag blir ännu mer peppad när jag hör att det är fler som tänker sätta igång.. För fan om ni går ner snabbare än mig;) Mitt mål är att ha minskat ytterligare 15 kilo tills i sommar. Sen tänkte jag att jag o familjen, kaniner och katter skulle flytta ut i sommarhuset på landet och bara äta hemodlade grönsaker..HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAAA..

Nä just det, sånt gör inte jag..Äter hemodlade grönsaker alltså..Men till landet åker vi iaf..eftersom jag har haft ett långt snack med Gud, vet jag att det kommer bli en mkt solig sommar. Det kommer regna på nätterna och vara soligt på dagarna.. Visst är han bra den där Gud. Han kommer även utföra mirakel som att få slut på alla krig och ge mat till alla som som svälter och har det svårt.. Alla barn kommer få föräldrar, som älskar dom villkorslöst..Ingen i hela världen kommer fara illa. Eller hur GUD! (Mig kommer han nog dock skicka rakt ner i helvetet...)


I början av sommaren lagom tills Hilda fyller år kommer jag alltså väga 19 kilo mindre sen startdagen..Ser fram emot det oerhört mkt!! Kommer troligtvis fira med en Marabou Dukat chokladkaka..  

Just nu väntar jag innerligt på att snön ska försvinna. Nu när det äntligen blivit lite mildare och man faktiskt KAn vistas ute..Då är det förståss så mkt snömodd att man omöjligt kan vistas ute med barnvagn. Jo om du bär runt på den då förståss. Men det passar sig inte riktigt med tanke på min, just nu värdelösa rygg.. Därför får även träningen vänta lite till..Börjar med vikten lite lätt.. Sen tar vi träningen..Yihaaa. Ska bli skönt att komma igång.


Nu ska alla bara fylla år.. Fler frestelser med andra ord. Men jag kan inte vika mig nu. Det vore pinsamt med tanke på hur mkt jag babblat om min fetma och hur mkt jag ska gå ner..Först åker jag o familjen på en minitripp till Sthlm..Då blir det hotellfrukost. Svårt att inte överäta då.. Sen fortsätter vi ner till lille brorsan i Ggb som fyller år. Sen fortsätter vi hem till ljuvliga Halmstad för ytterligare kalas. Min minsting syrra fyller 18, mkt vuxet..Det blir dubbelkalas och jag kommer synda med en flarra vitt. Bara inte gammel farmor har tagit med sig av dom DOUBBLE, då blir det SVÅRT.


Sen bär det av hem igen. Då fyller min svägerska 40 år ( verkligen SKITGAMMALT ), och sen hennes son.. Hennes Sandkakor är totalt livsfarliga. Nästa kalas invation kommer i mars..HUA!


Jag rekomenderar VERKLIGEN www.viktklubb.se dom tänker liksom åt en. Det enda man behöver göra är att skriva in vad du äter. Ja, och sluta äta när du uppnåt ditt kaori intag då förståss;)


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards