Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Jenny - 29 januari 2010 12:30

     Här kommer mina bokstäver..I loove.. Hade tom kunnat tänka mig dom i färg. Men nu fanns dom bara i svart, lila och turkost ( just dom färgerna ville jag inte ha)..Därför fick det bli svart. Bokstäverna kommer från www.barnvanligt.nu


Fåtöljen som ska inhandlas har ni ju sett förrut. Men ni får se den igen, om ni skulle ha missat den. Visst är den toppen.  

Den kommer passa perfekt till våra matsalsstolar. Fast det är klart. Den är ju en given plats för mannen i huset. Jag tar ju upp största delen av soffan:)


Jenny

Av Jenny - 29 januari 2010 10:30

Idag åker vi och inhandlar den underbara liggfåtöljen:) Hoppas den finns hemma så man inte måste vänta på den i hundra år... Bilder kommer under dagen. Hoppas även att jag kan förhandla till mig ett runt soffbord, som Hida inte kan slå huvudet i...hatar vassa hörn..


På två dagar har jag minskat 1.5 kilo..Det Är ju alldeles ypperligt med kräksjuka..NOT. Nu ska jag sleva i mig ordentligt med mat. Är as hungrig efer gårdagens halvsvält. Idag firar jag med fast föda hurra!!


Jenny


Av Jenny - 29 januari 2010 00:09

Köpstoppet gäller främst MIG i familjen...


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards