Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jenny - 23 januari 2010 22:05

Vi var en tripp till Chili idag. Precis som jag planerat..Köpte en ny kudde till soffan, (jag behövde varken muta med sexuella tjänster;) eller ostbågar. Men han sa att han hade valt ostbågar.. )Håll i er kudden innehar faktiskt liiite färg. Men den saknar en kompis, så jag måste köpa en till. Det är nån störning jag har. Jag måste ha två av allt. Filip fick iaf se den ur braiga schäslongen. Han blev faktiskt impad, även om vi inte köpte den IDAG.. Han måste bearbetas lite.

Istället gick vi hem med något mkt oväntat. Ett svart gökur...As kitchigt. Egentligen aldeles för mkt för min smak. Men jag har gått med på att ha det uppe ( har drabbats av nån skrämmande godhet). Tydligen har Filip ALLTID velat ha ett gökur. Han är konstig. Han vill ha så märkliga saker. Lite gökig;)

Bild kommer.. Troligtvis kommer gökuret inte hänga uppe allt för länge med tanke på hur det låter om den.. Om man hade barn som sov innan den gol. Så har man det garanterat INTE det efter att den galt klart..Vore bra om man kunde ställa in den på visk galning, kvälls och natt tid..


Jenny

Av Jenny - 23 januari 2010 00:48

I morgon kommer jag och Filip bara träffas en pytteliten stund. Jag tänker utnyttja hans dåliga samvete.. Har nämligen hittat en soffkudde och en schäslong som vi bara måste ha.. Om det inte funkar får jag nog muta med diverse sexuella tjänster...Det är bara det att han inte går på det lika lätt som förrut... Hmmm.. Får se vad som funkar..En påse ostbågar skulle nog ända funka bäst just nu..


Jenny

Av Jenny - 23 januari 2010 00:44

Sitter på jobbet.. Har köpt massa nya gardiner. Det enda som är tråkigare än att sy gardiner är nog att stryka gardiner.. Bläääääää. Men fint blir det.. Speciellt om man tänker på hur det såg ut innan..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards