Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Jenny - 19 januari 2010 21:23

Jaha, då har jag varit hos kiropraktorn..

Kiropraktor killen tyckte det var väldigt konstigt att jag kunde glömma bort att jag trillat i trappen.. Speciellt med tanke på att jag trillade typ 15 trappsteg..och var helt mörbultad efteråt.. Efter kiropraktiken förstod jag att det säkert lät som att jag blivit puttad ner från trappen av min elake man.. Men det blev jag faktiskt inte. Trappan är jäkligt hal och har alldeles för små trappsteg för mina enorma fötter.. Kiropraktor "cowboyen" tyckte att vi genast skulle åtgärda trappen..Jag tyckte att han skulle åtgärda min rygg, snarast..Om inte annat är han hjärtligt välkommen att dra ut tummen ur Filips arsle så han kanske kommer igång med trappen.. Han kanske tom skulle kunna få honom att skrubba bort det sista av fogen som Filip la på vårt nya klinkergolv i hallen..för drygt en och en halv månad sen..

Jag är pyttelite bättre i ryggen.. mitt ryggbesvär beror INTE på ålderdom! Ville bara förtydliga det;)


Jenny ( 4 kilo lättare..dock fortfarande jääääkligt tung ).

Av Jenny - 19 januari 2010 10:18

På väg till kiropraktorn igen.. får se hur det går idag.. jag har fortf lika jäkla ont.. tror nog att det är dags att ligga på sjukvården, så man kan få röntga lite.. Men det är dom väl snåla med...

Jag tror iaf att jag kommit på varför det inte går över... Kan ju hänga ihop med mitt trappfall för ca 3 mån sen.. Jag hade redan ont i ryggen efter sjukhussängen, men minns att jag tänkte..NU blev inte ryggen bättre direkt.. Hur har jag kunnat glömma bort att jag halkade i trappan?? jag var ju helt blåslagen efteråt. Därfför har jag nu satt en egen diagnos..MJUKDELSskada=ont för resten av livet. FAN!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards