Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Jenny - 25 januari 2010 22:51

Jobba, jobba, joooooobba. I natt jobbar jag. Filip är hemma med två snoriga ungar. Det blir säkert inte en sömnfylld natt för honom. Själv hoppas jag få sova lungt och skönt HEEELA natten. Ja, för ni vet väl att jag har vääärldens bästa jobb. Dvs om man bortser från lönen.. Men den jobbar man väl upp med åren....


Imorgon är det dags för kiropraktorn igen..Hoppas nu han blir glad när han får höra hur mkt bättre jag är i ryggen. Så hoppas jag han säger (läs med amerikansk cowboy brytning)

-O Jenny vad smal och smärt du har blivit.. det ser ut precis som om you have lost 5 kilo..

Jag svarar: (utan amerikansk brytning förståss)

-Nämen lille cowboy kiropraktorn vad gullig du är. Kom ska jag lyfta upp dig, så du får titta ut lite genom fönstret,(som belöning).

För han e ju så liten att han inte når upp till fönstret. Då blir han så glad att han säger (på cowboy dialekten):

- O tack snälla. Bara for that jag bjuder på dessa treatments..

Detta är kanske inte så troligt..Låter nästan som om han skulle kunna var med i Svenska Hollywood fruar..

Jag lovar iaf att jag kommer hoppa av glädje om han nu lyckas få bort den sista, envisa smärtan..Sen kommer jag lipa när jag ska pröjsa för dom där 4a besöken jag tvingats gå på.. Hejdå lönen.. Om jag inte hade trillat i den där DUMMA trappan hade jag kunnat shoppa för dom pengarna istället. Grrrr.


Ha det:)

Jenny

Av Jenny - 25 januari 2010 15:12

  


Här kommer gökuret.. Det är faktiskt groteskt fult..(kass bild). Men nu när jag ska få min liggfåtölj får jag ge med mig.. jag menar, jag ger ju faktiskt inte med mig på någonting annat..Denna veckan är jag tydligen snäll:)


jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards