Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Jenny - 22 juni 2010 19:07

Idag hittade jag det här diskstället.. Hur coolt var inte det då??!! så stilrent men ändå gulligt..

  

Kan hända att jag blir tvungen att klicka hem ett sånt.. SEN när jag kommit över mitt shoppingberoende.. Finns att köpa på www.inreda.com för 250 spänn.. (Ypperlig present till mig.. OM det skulle vara någon som har ångest över att dom missat min födelsedag för tvåhundra år sen..)

Filip läser just nu en bok om hur man blir miljonär.. Så det känns som att man bör ligga lågt med shoppingen ett tag..  

Jenny



Av Jenny - 22 juni 2010 13:23

Nu är det exakt 5 månader 22 dagar, 8 timmar och 39 minuter sedan jag åt choklad (och annat onyttigt).. Visserligen är jag 24 kilo (inkl. bebis) lättare..Om man nu kan kalla MIG för lättare. Känner mig ganska tung fortfarande..


MEN NU har jag verkligen tappat sugen..Jag vill ha choklad..och mjukglass och alla annan glass som finns. Utom chokladglass för det är äckligt.. Jag vill ha kladdkaka med grädde, vit chokladmousse (som jag Gina på jobbet plågade mig igenom  ) och saltlakrits, ååååhh vad jag saknar saltlakrits..och OSTBÅGAR OCH DOM DOUUUUBLE... En och annan panacotta skulle säkert också slinka ner..

Dom sista 6.5 kilona verkar sitta som berget.. Kan dom rinna av i natt, TACK!!! Det är ganska varmt att gå i vinterkläder på sommaren.. Men det får man faktiskt göra om man man inte kommer i sina sommarkläder..Typ tio cm kvar innan plaggen går ihop..

Dumma, dumma fett!!!!


EFtersom Gud är så god är jag övertygad om att jag är, åtminstonde 5 kilo lättare imorgon när jag ställer mig på vågen.. Med tanke på hur fruktansvärt snäll jag varit på sista tiden borde Gud belöna mig på nåt sätt..En snabb viktminskning vore en toppen belöning.. Då skulle jag lätt kunna fortsätta var så här snäll ett tag till..

Jag, Filip och Felix har dock lite olika uppfattning om hur snäll jag är..

Filip tycker mest att jag är tjatig och gaggig..lite som häxan i Hans och Greta. Om man bortser från att jag inte äter små barn..

Felix tycker jag är den dummaste mamman i världen, eftersom han baaaara får spela tvspel på fredagar i stället för VARJE DAG, DYYYYGNET RUNT...Dessutom får han inte spela spel där man sliter av armarna på folk. Mkt elak mamma!!


Ni som undrar om jag alltid varit så här självgod..är svaret: JA!!

När jag var 14 år, talade jag om för min mamma, att om JAG får en så snäll dotter som JAG, skulle jag bli väääldigt stolt..


Kram på er /

fett Jenny

Av Jenny - 22 juni 2010 11:06

Jag är så himla godhjärtad.. Igår hade jag och Filip en alldeles speciell jubileumsdag.. Då klickade suuupersnälla jag hem den här från tradera..

Photobucket


Jag förstår inte innebörden av den här.. Men min andra lite större hälft blev mycket glad.. Undrar vilken låda vi kommer trycka ner den i framöver. Undrar var vi kan hänga upp den..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards