Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Jenny - 1 juni 2010 23:13

Nu har jag snott en bild av lillsyrran.. Hon får väl nita mig sen.. Men jag var liksom tvungen..

Hon tar studenten om en och en halv vecka, och nu har lilltjejen varit på bal.. AAAaaaaaaaaw..

Tylösandshavet skymtas i bakgrunden.. trodde att det alltid var sol där..Hmmm..

  

Sötaste lilla unge..


Jenny

Av Jenny - 1 juni 2010 22:47

Detta kallar jag pris!! Delta i tävlingen genom att klicka här.

Tävla och vinn designdörr!

Av Jenny - 1 juni 2010 22:22

Aldrig förr har Hilda tyckt att hennes pappa var såååå fin..Dimonds are a girls best friend liksom.. För det ska ju börjas i tid  


    


Ungen var helt exalterad när Filip kom ner för trappan i Elviskostymen.. 


Jenny 

Av Jenny - 1 juni 2010 19:35

Idag hittade jag den bästa tapeten till Hildas rum..Självklart inte en som jag söker.. Men den hade varit så himla söt på hennes rum.. Fast då blir jag tvungen att slänga ut den blommiga elefanten.. det vill jag kanske inte..Inte än iaf..


Men kanske sen när hon blir lite större..

  


Alla barn vill väl ha en egen ko på sitt rum??!!


Finns att köpa på bästa tapet-webbshoppen..  www.photowall.se


Jenny

Av Jenny - 1 juni 2010 14:17

Nu drar jag snart till jobbet..För att jobba sissta natten innan sommaren.. Fatta sista naten på nästan tre månader.. Sen jobbar jag bara lite dagpass... Sen är jag LEEEEDIG.. Åhhh vad jag ska umgås med mina barn och min man då.. Vi kommer nog inte bråka en enda gång..Baaaara njuta  av varandras sällskap 


Nu tar jag cykeln till jobbet i det somriga vädret.

Jenny

Av Jenny - 1 juni 2010 11:34

 I natt..


Felix: MAMMA MAAAAAMMA..

Jag skyndar yrvaket in på Felix rum..

Jag:- Vad är det??

Felix:- Mamma jag är rädd..det stod någon vid min säng..

Jag:- Nää Felix.. det var bara en dröm..

Felix:- Nej, det var ingen dröm.. För jag vaknade och då stod det nån där.. Sen blundade jag och tänkte att det bara var en dröm.. Men när jag kollade igen stod det fortfarande någon där..

Jag:- Det är ingen fara. Kom så får du ligga inne hos oss..

Vi gick in i mitt och Filips sovrum.. Filip blev utslängd och fick ligga i gästrummet...

 Innan han gick försäkrade jag mig o att han låst dörren kvällen innan.. Det hade han SÅ KLART!!


Plötsligt var jag så klarvaken... Tänk om det faktiskt stod nån vid hans säng... Ett SPÖKE...Usch jag klarar inte av sånt där..Nu kommer jag aldrig mer kunna sova  


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards