Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Jenny - 21 juni 2010 20:19

Kommer ni ihåg när jag skrev om könshårschocken.. Ni vet när Felix simskollärare inte ansat busken på 238 år..

Idag var det nån annan som fick sig en könshårschock i form av min orakade bikinilinje.. Den var för sjutton lika taggig som en kaktus.. Usch!!!


Min rygg är fortfarande inte bra.. Det är faktiskt så illa att den är värre än NÅGONSIN (utan att gnälla).. Jag har ont nästan exakt hela tiden.. Eftersom det inte hjälpte med ofantligt många besök hos kiropraktorn, (blev mest bara ruinerad).. har jag nu fått "tummen ur" och tagit kontakt med en Sjukgymnast.. En manlig.. Idag var första besöket.. Jag var ganska stressad när jag skulle dit och trodde mest att vi skulle diskutera min rygg och ev. lite övningar.. INTE att jag skulle stå med fläsket bart i bara underkläder..i dom mest märkliga vinklar.. Väldigt mkt framåtböjd..med arslet upp i nyllet på den stackars sjukgymnasten..Mitt stora krateraktiga arsle..Han lär ju inte äta mer under sin livstid..

Jag kan lungt säga att min bikinilinje inte var så där suupertrimmad.. Inte så där så att man hade krullhår.. Men stickigt värre var det..Lite som en kaktus..Hur kund det bli så här??? Jag som klagat så på simfröken.. Så gör JAG likadant själv...


Måste bli bättre på det där med trimningen!! Det är ju sommar och allt..


Jenny

Av Jenny - 21 juni 2010 12:11

ÄNTLIGEN har dom kommit.. Tavlorna som inte ser ut som alla andra.. Något alldeles eget. OM jag förstått det hela rätt kommer dom dessutom bara att tryckas i begränsad upplaga.. Så det gäller att beställa när man hittar en man gillar.. Vissa finns som Posters och vissa som Canvas tavlor..


Här kommer mina favoriter..


                         


Klicka in på www.webonized.se för att klicka hem ditt motiv..


Givetvis finns det något för det lite mindre folket också..


   

      


Klicka in på www.webonized.se för att beställa/se fler motiv.


Svåra att motstå eller hur.. Själv kommer jag klicka hem en och annan tavla.. It´s a must have liksom!!


Givetvis har jag lagt till webbadressen i min länklista.. Så det är lätt att hitta dit när man vill.


Jenny

Av Jenny - 21 juni 2010 09:51

Svar till Carro.


Laminatgolvet är limmat med sättlim över det gamla kalet. Var noga med att dra silikon i underkant när det hela är klart, så det inte kommer in fukt.


Lycka till.

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards