Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Jenny - 17 juni 2010 23:32

Hemma hos min lillasyster, Mathilda.. Filip och hennes kille, Johan, spelar kort. Mathilda tar upp Johans Iphone..


Mathilda:- Jag vet.. vi kör sant eller falskt..

Jag:- Ok..

Mathilda:- I Thailand får barn färre läxor för att skolväskorna inte får vara för tunga!

Jag:-SANT!

Mathilda:- Men åååh.. hur kan det vara sant??? Det finns ju inga skolor i Thailand..

Jag:- asg!!

Filip:- Ehhh JO..!! Thailand är ju ett jättefint land. Det finns massor av skolor.

Mathilda:- Aaah eller hur.. (helt ironisk..och helt inställd på att det inte finns skolor i Thailand)..

Alla utom Mathilda:- Asg..  


Så fort Mathilda läst detta kommer hon kräva att jag skriver ett inlägg som bevisar att jag är MINST lika trög som henne... Men det gör jag inte förrän kravet kommer..hehe..


Imorgon hoppas vi på sol så vi kan bada!!!! Sista chansen liksom..


Jenny



Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards