Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Jenny - 8 juni 2010 18:22

Jag är sjukt ung och fräsch! Det måste iaf se ut så.. Ett flertal ggr har jag sen jag fyllde 30 fått stå på systemet och visa leg..

För inte allt för längsedan fick jag visa leg (eller rättare sagt springa ut i bilen och hämta mitt leg) för att få köpa snus åt Filip. OBS!! Filip är mannen inte sonen.. Känns viktigt att förtydliga det eftersom vissa blandat ihop dom förrut.. Att dom är extra hårda när man ska köpa sprit och snus är ju het förståeligt och mkt bra.. Att jag ser ut som en 17 åring..har jag kanske tvivlat på lite själv.. MEN idag fick ja det bekräftat.. JAG SER UT SOM EN 17 ÅRING!!

 

På postobudet på ICA:

Jag:- Hej! jag ska hämta ett paket..också vill jag ha en trisslott.


Tant i kassan:-Jaha du... Nu är det så att man måste vara 18 år för att köpa lotter..så jag får nog be om legitimation..


Jag:- Åh söta du vad GULLIG du är..

Så slängde jag fram legget och kände mig mkt ung.. MYCKET ung..


Jenny ung och fräsch!!!


Av Jenny - 8 juni 2010 07:45

Sista dagen på dagis.. Sista dagen på jobbet... Ååååå så underbart.. Fast jag har svårt att fatta det. Känns som om jag glömt något..


Ljuvliga efterlängtade SOMMAR..Snart drar vi till Hamstad. Hoppas HOPPAS det kommer vara fint väder heela tiden vi är där Jag satsar på mkt strandliv.



See ya later  


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards