Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Jenny - 3 juni 2010 12:44

I kväll uppträder Filip på Stortorget..Öebro.. Ni missar väl inte. En föreställning kl 18.30, och en kl 21.00


Jenny

Av Jenny - 3 juni 2010 10:43

Hilda har äntligen fått tänder.. inte vilka tänder som helst utan värsta huggtänderna.. Dom sitter så glest att man skulle kunna tro att det är hennes hörntänder som vuxit ut..Hon ser ganska gaalen ut ..


  

Det är faktisk inte så där supergulligt...


Jenny

Av Jenny - 3 juni 2010 08:32

På morsdag fick jag ett lottpaket av mina barn/man.. Det innehöll två bingo skraplotter, två trisslotter och två tianlotter.. Felix älskar skraplotter..Felix valde en lott som han fick. På den vann han tio kronor.. Även jag vann tio kronor på en lott.. Vi bytte in dom mot nya. Felix valde en och jag en.. Min lott var förståss en nitlott.. Som ni vet är ju jag spådd av en spåtant, att jag ADRIG ska vinna något..

Felix glömde bort sin lott.

Men igår när han kom hem från sommarfesten på dagis satte han sig i köket och skrapade sin lott.. Rätt vad det var hörde vi ungen skrika:

-Mamma...mammma...Pappa...pappaaaa..Jag vann 500:-


Sure tänkte vi..

Meeeeeen mkt riktigt hade den lille tur ungen vunnit 500 spänn  Han vinner på allt.. HUR är det möjligt????? Antar att inte kommer ha nåt flyt när det gäller kärleken.. Eller?? är det inte så dom säger??!!


  


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards