Alla inlägg under juni 2010

Av Jenny - 30 juni 2010 20:20

Ofantligt trötta barn.. ofantligt trötta vuxna.. Idag kanske jag äter choklad.. Trots att jag har massa kilon kvar att gå ner.. Jag har börjat tänka att min kropp troligtvis protsterar över bristen på sötsaker.. Om jag ger den lite choklad kommer den säääääkert belöna mig genom att sätta fart på förbränningen.. Det KAN vara så är det att det slunkit ner en och annan skål med jordgubbar, grädde och socker för mkt..

MEN hur ska jag kunna vara utan det???? Det är ju bara jordgubbssäsong en gång om året..Choklad kan man ju ändå äta jämt.. Nästa år ska jag investera i ett megastort jordgubbs/smultronland i vår lilla trädgård!!


Jenny

Av Jenny - 30 juni 2010 15:16

Åååh ljuvliga sommar.. Nu har vi varit ute på landet i tre dagar.. Ingen tv, telefon eller internetuppkoppling. Bara strååålande sol och massa bad och grillad mat. Egentligen skulle vi nu haft nya fönster och en altan på landet.. MEEEEN så vet vi ju hur det funkar med hantverkare...GRRRRR...... Jag har iaf bestämt mig för att strunta i det och bara hänga nere vid sjön heeeela tiden.. Fönsterna kommer så småningom...altanen också hoppas jag..


I flera år har jag klagat på Filip som är värsta badkrukan och solskyggefjanten..Har tyckt att han varit såå tråååkig som bara hängt i skuggan och klagat över värmen.. Men....NU har jag fattat hur ofantligt bra det är. Hilda är ju född vit som ett mjölkpaket..DVS ganska solkänslig.Precis som Filip.. Felix däremot..Han är ju fina fisken själv.. Jag och Felix har hängt i vattnet och på bryggan hela dagarna medan Filip och Hilda suttit kritvita i skuggan.. MKT praktiskt. SNACKA om att Gud har tänkt till denna gången.. 


Snart drar vi igen.. Jag ska bara dra till frissan..(så man håller sig snygg)..och till Naprapaten.. dags att testa nåt nytt, utöver VOLTAREN..Seeen drar vi igen..


Hoppas ni har en bra sommar..

Bloggandet blir lite mer sporadiskt nu..


Kraam Jenny

Av Jenny - 27 juni 2010 00:40

Har man inget bättre för sig kan man alltid shoppa loss på www.milq.se


Blompinne Flamingo - RiceBrödkorg Lime KoziolCocktail glas i plast grön - RiceCocktail glas i plast rosa - RiceConstructive Eating - BarnbestickCULT DESIGN Kub Digital Klocka svartCULT DESIGN Kub Digital Klocka vitCULT DESIGN Kub mjölk vitFlaskkork från Jo!eFörvaringsskålar i Melamin - RiceHandskalare från Jo!eKoziol fat Babell - 5 färgerKylskåpsbokstäverLunchbox / Picknick Box i melamin - RiceLökgömma i lökfärgad hårdplastMarimekko KIPPIS handdukMatbox Äpple Lime KoziolPall Zitti svartPluring - 3 färgerRådjur - Salt & Peppar


Dom har så mkt bra att ha saker  


Jenny

Av Jenny - 26 juni 2010 20:58

Här kommer lite bilder från midsommar..

Mina grabbar..

  

Aldrig har dom varit så somriga.

Sen har vi min lilla gris unge..kanske inte så sugen på att vara med på bild..med krans..´

  

Och sist men absolut inte minst... janethepain tävlar med STIL..såklart..

  

  Jenny

Av Jenny - 26 juni 2010 11:50

Så var även denna midsommar afton över.. Med några voltaren i kroppen var dagen nästan helt smärtfri..

Hoppas ni hade en bra dag.. En och annan bild dyker upp under eftermiddagen.. Måste bara städa undan gårdagens fest först..


Kram Jenny

Av Jenny - 24 juni 2010 21:40

Nu är det tävlingsdags..igen..för alla bloggisar..


Vinn produkter för 2500 kr från www.wallstyle.se

Jag har själv massa produkter därifrån.. Dom är suuuper duuuper  

 


Gör så här:

Skicka wallstyle mellanslag, följt av din bloggadress, till 72 500

Exempel: wallstyle www.janethepain.se


Varje sms kostar 10 kr + eventuella operatörs kostnader.
Antal sms per person är obegränsade. Fler sms innebär större chans att vinna!
Uppmana andra att rösta på din blogg för större chans att din blogg ska vinna.
Din blogg kommer få gratis exponering här under efter du har skickat ditt meddelande, (se www.wallstyle.se)
Tävlingen avgörs 20 Augusti 2010. Vinnaren kontaktas via blogg och
publiceras på wallstyle.se dagen efter tävlingen avslutats.

Följande personer kan ej tävla.


  1. Personer bosatt utanför Sverige
  2. Personer under 18 år



Klicka in på www.wallstyle.se redan nu och kolla läget..


Nedan följer mina produkter från wallstyle

sovrum,jordglob,mumie,säng,vitt svart,prickigt

Väggtexten är en specialbeställning från wallstyle.. Mkt nöjd med den.


kök,spis,svart,vitt,orange,väggskåp

Soptunnedekal..mkt bra så att skräpet hamnar rätt här hemma....


barnrum,förvaring

och så har vi Felix monster förståss, dom är storfavoriter.. Tassarna på golvet kommer också från wallstyle..



 Skulle det nu vara så att ni inte vinner.. Kan jag rekomendera sidan starkt iaf. Dom har bra produkter, låga priser och levererar väldigt fort.

 

Lycka till,

Kraam Jenny




Av Jenny - 24 juni 2010 09:35

Då jobbar jag lite extra idag.. när vädret är som bäst... Hmm, hoppas på samma väder imorgon..Ikväll när jag har tid kommer det en tävling som ni inte får missa..


See ya´

Jenny

Av Jenny - 23 juni 2010 08:37

På måndag bär det av till Naprapaten med min rygg.. Det vore väl 17 om INGEN skulle kunna få rätt på den.. NU är det bara att börja träna. Vare sig jag vill eller inte.. Det är ett måste om jag skall hålla ihop.. Om dom bara kunde röntga mig lite.. Hade varit sååååå mycket enklare..


Lite självömkan..jag vet..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards