Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Jenny - 2 juni 2010 06:42

Äntligen är det sommar.. Det är sååå skönt att vi har en lite lagom trädgård.. Givetvis planteras det i vitt hemma.. Ack om det skulle råka vara färg någonstans...

      

Äppelträdet har fått sig en makeover i form av sten och blommor.. Tråkigt det är att vänta ¨på att blommor ska bli helt marktäckande..Så småningom blir det nog fint..finare..  


Jenny

Av Jenny - 2 juni 2010 06:26

Idag ska jag till fottanten och låta henne karva i mina fötter.. Låter skitäckligt, och det är precis vad det är. Mina fötterär störst och äckligast i heeela världen. Jag har dyngproblem med fotsprickor..att man dessutom ser ut som "Bigfoot" hjälper inte..Uuuuääääh!!

Idag ska dom iaf bli fina..så fina dom kan bli..Sen är det shopping dags.. En present till lillsyrrans student skall inhandlas.. Hon önskar sig exakt INGENTING.. Det är bra.. Det gör inköpet såååå mkt lättare.. NOOOOT!!

Men jag vet nog vad jag ska köpa.. I kväll är det sommarfest på dagis.. Alla barnen skall sjunga och äta tårta... Finns det nåt ljuvligare än små barn som sjunger???!!


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards