Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Jenny - 5 juni 2010 20:42

Felix bästa kompis bor en bit ifrån oss.. Hans familj har värsta huset, väärsta altandäcket och väääääärsta poolen.. Lyxigt värre. Ja, för det är inte nån sån där blå plaskpool som står i varje trädgård.. Utan en riktig pool som man typ kan simma längder i.. Detta innebär, i princip, att Felix inte längre bor hemma.. Eller ja.. han sover hemma. Men mkt mer än så är det inte..

 

Felix kan inte för sitt liv förstå att inte VI kan bygga en pool.. Idag lovade jag att vi ska bygga pool, dvs OM vi nån gång vinner en miljon eller några.. Han blev överlycklig.. Jag förklarade att chansen INTE var så stor att vi skulle vinna några miljoner. Men han hänvisade snabbt till sin 500 kronors vinst...Det är så skönt med barn.. Dom har liksom inget penga begrepp. Det tycker iofs inte Filip att jag har heller..


Han kanske har rätt till viss del  


Så nu vet ni att vi ska bygga pool.. så fort vi vunnit pengar.. Det hade varit bra om vi kunde vinna dom fort. Då skulle vi kunna ha choklad fest I poolen.. Mkt bra..

GUD det vore bra om du kunne hjälpa till lite på traven..??? Pleeeeeease.

 

Jenny

Av Jenny - 5 juni 2010 18:15

Det är sjukt mkt just nu..


I´ll b back.. sooooooon...


Jenny


Av Jenny - 5 juni 2010 09:00

På ingång...Jag tycker att vi behöver nya toaskyltar.. I strl jätte stor..

WC Boy & Girl

Har beslutat mig för att denna ska få pryda gästtoa dörren.. Jag menar då är det ingen som behöver ställa frågan var dam/herrtoan ligger.. Då vet alla att vi kör unisex  

 

Finns att beställa på www.wallstyle.se just nu är det rea..

 

Jenny

Av Jenny - 5 juni 2010 08:45

Igår fick jag mail om att tapeten är på väg.. Hurra!!!!! Om jag har tur hinner den komma så jag kan smälla upp den INNAN vi åker til Halmstad..Läääängtar...Jag har ju fortfarande sånt kli i fingrarna..


Idag är det låsningsdag på jobbet..Ledigheten närmar sig med stoooormsteg   

Bara två dagar kvar till Hildas födelsedag..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards