Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Jenny - 6 juni 2010 23:37

Om man tittar på en vanlig läskig film:

Jag:- Usch fy.. Jag kan inte se det här..

Filip:- Äsch vad fånig du är.. Det är ju bara en film..


Om man tittar på en Rambo film..och Rambo skjuter en pil rak igenom skallen på en snubbe:

Filip:- SHIT!!! Han är ju inte dåligt grym på båge.. hehehehehe (elakt mansskratt).

Jag:- Ehh nääää, det är han inte!!!

Filip:-Jooooooooo!!

Jag:- Näää, det är ju bara en FILM..

Filip:- hrm jaaaa, jaaa. (skitsur för att jag sabbar..)


Rambo suger fett.. Det är dock Filips stora idol.. Fånigt..Vad är Sylvester Stallone jämfört med Bruce Willis???


Jenny

Av Jenny - 6 juni 2010 17:51

Som jag berättat förut har min Storebrorsa gift sig med en tjej som heter Jenny.. Detta innebär att hon nu heter precis som jag, i både förnamn och efternamn..


Idag ringde min farmor, för att säga att hon satt in pengar till Hilda, i ettårs present..Hon ville bara dubbelkolla att det var rätt kontonr hon satt in pengarna på..
Farmor:- Det stämmer väl att du har konto nr 515blablabla..

Jag:- Ehh...Näää, det där var inte mitt konto nr..

Farmor:- Haha..du skojar..

Jag:- Nä faktiskt inte...På riktigt..Jag skojar inte..

Farmor:- Men oj.. Vem har jag då satt in pengar till??


Efter ett tag visade det sig att hon satt in pengar till Jenny den andra (svägerskan).. Tydligen lönar det sig för vissa att heta precis som jag..


Det hade uppskattats om någon kunde råka sätta in fel på mitt konto någon gång...  


Jenny


Av Jenny - 6 juni 2010 12:10

Grannen:-vilken fin katt ni har..

Jag:- Tack..han är bra gammal..

Felix:- Jaa....han är jättegammal..MYCKET äldre än mig..

Grannen:- Jasså.. Han är himla duktig när han ska gå över vägen..

Felix:- Jaaa, jag vet!! Han kan trafikregler..

Jag:- Nää det gör han ju inte..

Felix:- JO, han kollar åt alla håll, så det inte kommer nån bil, innan han går över vägen..

Jag:-Gör han??

Grannen:- Jaaa det gör han faktiskt..

Jag:- ????


Kan man bli mer impad av en katt..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards