Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Jenny - 20 juni 2010 11:42

  Nu ska ni få se...min nya kärlek..Ååååhhh jag är så kär att jag nästan spricker.. Denna hittade JAG på Village i Halmstad.. Nersatt till halva priset.. Den fick egentligen inte plats i bilen hem.. MEEEEEEN om man verkligen vill ha något får man se till att ordna plats  Den blommiga tapeten ryker nog inóm några dagar.. Fast den känns ganska somrig och rätt just nu..Men det är bara just nu..

  

HÄR... är min andra kärlek.. Jag verkligen ÄLSKAR den.. Tror faktiskt aldrig att jag kommer att tröttna på denna tapeten.. www.inreda.com har snyggast tapeter i väääärlden..om jag får säga det själv..

  

Sen har vi det uuurgulliga tårtfatet som jag köpte till min syrra i studentpresent.. Eftersom den otacksamma ungen;) inte ville ha det.. Fick jag behålla det själv .. Synd för mig liksom....  

HUR kan man inte vilja ha detta.. Det är som gjort för att fyllas med CHOCKLAAAAAAAAD..eller möjligtvis dom DOOOOUBLE (skånskt uttal) ... 



Såg ni bröllopet igår???

 Är det fler än jag som har en "man" som bölade som en gris???


Jenny


Av Jenny - 20 juni 2010 10:24

Äntligen hemma.. Vi har haft det jättebra nere i Halmstad (om man birtser från vädret..)..MEN så skönt att vara hemma igen. Jag har givetvis superfyndat i den ljuvliga hemstaden:) En super as mega snygg lampa till köket..Bye bye Kartell.. Det tog exakt en vecka att manipiulera Filip..Bilder kommer.. Får ta igen mitt bloggande nu.

Lagom till att vi kommit hem hade även min tapetrulle anlänt.. Så nu kan jag tapetsera dom där tio centimeterna som är kvar i hallen..Jag ÄLSKAR tapeten i hallen.. Bild på detta kommer också.. Jag har MYCKET att ta igen...


En annan glad överraskning när vi kom hem igår, var att Styleroomboken äntligen kommit.. Åååh så kul.



Återkommer med bilder om en stund.


Kram Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards